Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير راه و شهرسازي با اعلام اينکه شبکه حمل و نقل کشور براي انجام سفرهاي ايمن در نوروز آماده سازي شده است، گفت: تا پايان اسفند ماه امسال 500 کيلومتر بزرگراه در کشور افتتاح مي شود.

به گزارش ايرنا، محمد اسلامي روز شنبه در آيين افتتاح آشيانه شماره 2 ايران اير در فرودگاه امام خميني(ره) در جمع خبرنگاران افزود: برنامه ريزي وزارت راه و شهرسازي انجام سفرهاي ايمن و مطمئن در بخش هاي مختلف حمل و نقل هوايي،زميني، دريايي و ريلي است و تا در ايام نوروز شاهد ارتقاي ايمني بيشتر سفرهاي هموطنان باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با تمهيدات سازمان هواپيمايي کشوري به تدريج شرکت هاي حمل و نقل هوايي براي انجام سفرهاي نوروزي آماده مي‌شوند؛ از همه هموطنان مي خواهيم سفرهاي خود را به مناطقي که تاکنون به آنجا سفر نکرده اند، انجام دهند تا شاهد رونق اين مناطق در ايام نوروز باشيم.
وزير راه و شهرسازي در خصوص انجام پروازهاي چارتري اظهار داشت: انجام پروازهاي چارتري براي پروازهاي برنامه اي ممنوع است؛ اين پروازها زماني مجاز است که شرکت هاي هوايي بسته سفر براي برخي از مناطق کشور ارائه دهند.
اسلامي تاکيد کرد: برخي از شرکت‌هاي هوايي به دليل اينکه سيستم فروش مناسب نداشتند مجبور بودند پروازهاي خود را چارتري عرضه کنند اما زماني که مسافران مي خواستند بليت خود را ابطال کند، قادر به پرداخت مبالغ نبودند که اين خلاف قانون بوده و تاکنون سازمان هواپيمايي کشوري نيز به شرکت هوايي براي فروش بليط هاي سيستمي تذکرات لازم را داده است.
وي يادآور شد: برخي از شرکت هاي هوايي به علت کمبود سرمايه در گردش مجبور بودند پروازهاي خود را به شرکت‌هاي مختلف ارائه دهند تا به صورت چارتري بفروشند بنابراين بايد اين مشکل با تامين سرمايه در گردش شرکت ها حل شود.
** ايران اير زيان ده نيست
وزير راه و شهرسازي در ادامه اظهار داشت: شرکت ايران اير زيان‌ده نيست بلکه زيان انباشته دارد که با انجام حسابرسي مطالبات آن تعيين شده و قرار است با تهاتر اين مطالبات از اين ناوگان ملي بيش از پيش حمايت شود.
به گفته اسلامي، ايران اير به عنوان ناوگان ملي با اصلاح تارهاي مالي حقوقي و نوسازي ناوگان بايد بتواند با شرکت‌هاي همتراز خود رقابت کند
** ترکيب مديران وزارت راه جوان مي شود
وزير راه و شهرسازي همچنين با اشاره به پيام رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامي اظهار داشت: پيام ايشان سرآغاز فصل جديدي در انقلاب اسلامي و تغيير و تحول در ساختار هاي انقلاب است و به تدريج بايد بتوانيم با استفاده از جوانان متخصص و متعهد در اين مرز بوم آنها را براي نقش‌آفريني بيشتر در کشور آماده کنيم .
اسلامي يادآور شد: امروز در شوراي معاونين وزارت راه و شهرسازي تصميم گرفته شد که سه نفر از پرسنل اين وزارتخانه در حوزه هاي مختلف که داراي انديشه و دانش خوبي هستند در سمت‌هاي مديريتي به کارگيري شوند و در انتصابات جديد از اين به بعد به جوانان دهه 60 تا 70 توجه خواهد شد.
ادامه دارد..
اقتصام 1108*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجنددر سال ۱۴۰۳ با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مهدی پارسی از ساخت 25 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجند در سال 1403 با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از 25 کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود 35 میلیارد تومان نیاز است که این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سالجاری در این محور مهم استان باید بیش از 200 پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سنوات گذشته نیز احداث این پل ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهار سال اخیر 53 کیلومتر بزرگراه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در محور زاهدان- بیرجند به بهره برداری رسیده و همچنان سه کارگاه با ایجاد اشتغال برای 350 نفر در حال انجام تعهدات سال جاری این اداره‌کل در این مسیر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه