Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@07:00:29 GMT

جریمه حدود ۱۸.۵ میلیارد ریالی قاچاقچیان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۰۴۳

جریمه حدود ۱۸.۵ میلیارد ریالی قاچاقچیان

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بهرام براری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: پس از کشف انواع زیادی پارچه قاچاق توسط مامورین اداره کل اطلاعات استان پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارجاع شد و پس از احراز تخلف، حکم به ضبط محموله صادر و متهم به پرداخت یک میلیارد و 280 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان پلدختر از یک دستگاه کامیون کشنده تریلر تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق کشف، توقیف و پرونده را به شعبه سوم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارسال کرد و این شعبه بعد از بررسی، تخلف را محرز اعلام و متهم را به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت 7 میلیارد و 531 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که این حکم اجرایی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان اظهار داشت: با گزارش مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی در مورد کشف محموله پارچه از یک دستگاه کامیون، پرونده تخلف در شعبه چهارم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم به پرداخت 717 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی در مورد رسیدگی به پرونده قاچاق پارچه دیگری، تصریح کرد: شعبه چهارم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد با دریافت گزارش فرماندهی انتظامی لرستان، متهم قاچاق محموله پارچه را به ضبط محموله و پرداخت 955 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان در رابطه با پرونده دیگری نیز گفت: مأمورین اطلاعات استان لرستان بنابر اخبار واصله از یک دستگاه کامیون مقادیری انواع وسایل جشن تولد به ظن قاچاق کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند که شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد، ضمن احراز تخلف، حکم به ضبط محموله و پرداخت 7 میلیارد و 919 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در فروش لوازم خانگی

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده تقلب در فروش یک دستگاه یخچال فریز به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی آمل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام سازمان صمت، اتهام انتسابی را محرز ومتهم را علاوه بر پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و به بازگرداندن ۵۵۰ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: با شکایت شاکی بازرسان سازمان صمت گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد