Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:42:39 GMT

«نمودار» شبکه 4 برای اتوبوس های هیبریدی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۰۴۹

«نمودار» شبکه 4 برای اتوبوس های هیبریدی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «نمودار» که درطول40 قسمت به بررسی چهل دستاورد در چهاردهه می‌پردازد،امشب (27 بهمن) با حضور مهندس حسن نهضتی مدیر اجرایی پروژه اتوبوس های هیبریدی موضوع «خودروهای هیبریدی » مورد بررسی قرار می گیرد.

مهندس نهضتی در «نمودار» با پرداختن به شکل گیری این تکنولوژی گفت‌وگو را آغاز خواهد کرد  و در ادامه به پروژه هایی که در ایران در راستای این تکنولوژی آغاز به کار کرده اند می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه که اجرای آن را مصطفی امامی بر عهده دارد ، موانع موجود در تولید خودروهای هیبریدی و تحریم ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

«نمودار» به تهیه کنندگی حسین سینجلی محصول گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 21 پخش می شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس ایران فرهنگ و هنر برنا نمودار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های برقی حمل‌ونقل شهری را متحول می‌کند

وزیر کشور با اشاره به راه‌اندازی خط تولید اتوبوس‌های برقی در کشور گفت: راه‌اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل‌ونقل شهری کشور است که در دست اجرا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، احمد وحیدی ظهر امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در حاشیه آئین رونمایی از اتوبوس‌های برقی شهر کرج به خبرنگاران اظهار کرد: کلان‌شهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره‌مند می‌شود.

وی افزود: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهرهای پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد.

وحیدی با قدردانی از استاندار البرز، شورا و شهرداری کرج به دلیل سرعت‌بخشی به پروژه برقی‌سازی اتوبوس‌ها تصریح کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز این اتوبوس‌ها در کرج در حال تأمین و تکمیل است.

وی عنوان کرد: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته است تا بتوانیم آلودگی زیست‌محیطی شهرها را کاهش دهیم.

وزیر کشور با اشاره به اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی البرز از جمله آزاد راه شهید سلیمانی کرج، گفت: عملیات تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است.

وحیدی افزود: با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلان‌شهر کرج و استان البرز، روان‌سازی خواهد شد.

کد خبر 745169

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving (+فیلم و نمودار)
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • اتوبوس‌های برقی حمل‌ونقل شهری را متحول می‌کند
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور در کرج
  • آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا