Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@07:08:38 GMT

◄ شش خدمه موتور لنج باری از غرق شدن نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۰۶۶

◄ شش خدمه موتور لنج باری از غرق شدن نجات یافتند

تین‌نیوز | 

مدیرکل بنادرودریانوردی استان بوشهر، گفت: در پی تماس تلفنی خدمه موتور لنج باری که از بندر گناوه به مقصد دبی در حال تردد بود با برج کنترل ترافیک دریایی عسلویه مبنی بر نقص فنی و ابگرفتگی شدید، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام شد و شناور ناجی ۱۸ به منطقه اعزام شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی بنادرودریانوردی استان بوشهر، سیاوش ارجمندزاده افزود: تیم عملیاتی اعزام‌شده بر اساس الگوهای تعیین‌شده و با توجه به مختصات داده‌شده از سوی شناور حادثه‌دیده، ۳۰ دقیقه بعد از اعلام اضطرار خود را به موتور لنج رسانده و هر شش خدمه را نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همچنین اقدامات و بررسی‌ها به‌منظور نجات شناور نیز انجام گرفت، ولی متاسفانه بدلیل ابگرفتگی شدید، موتور لنج مذکور در همان منطقه غرق شد.

مدیرکل بنادرودریانوردی استان بوشهر: ناجی ۱۸ پس از اتمام عملیات به سمت پایگاهش در بندر عسلویه بازگشت و شش خدمه نجات‌یافته را تحویل عوامل مستقر بر روی اسکله پارس بندر عسلویه کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند

به گزارش خبرنگار مهر، بابک کاوه ئیان صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۴۶ فقره تخلف اضافه تناژ ناوگان باری در سال گذشته شناسایی و اعمال قانون شده که در مقایسه با سال قبل‌تر از نظر وزنی ۲۰ درصد و از نظر تعداد ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بر اساس سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان در سال گذشته دارای اضافه بار بوده‌اند.

کاوه ئیان با اشاره به اینکه افزایش تناژ به شدت زیر ساخت راه و ایمنی جان مردم را در استان به مخاطره می‌اندازد، اظهار داشت: در این راستا شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در سال گذشته با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و این روند امسال نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اضافه تناژ ناوگان، علاوه بر اینکه سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‌اندازد و در صورت برخورد با خودروهای سواری حادثه آفرین است، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند.

نظارت بر اضافه تناژ ناوگان

کاوه ئیان یادآور شد: بیشترین اضافه تناژ مربوط به ناوگان حمل مصالح ساختمانی است که در محورهای مواصلاتی بوشهر-برازجان، برازجان- دالکی و جاده‌های پیرامونی شهرهای کنگان، دیر و خورموج رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: نظارت بر اضافه تناژ ناوگان در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در کلیه محورها به خصوص مبادی بارگیری معادن و پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر تصریح کرد: همچنین از طریق نظارت و کنترل ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری (معادن)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اضافه تناژ صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: ناوگان باری که فاقد بارنامه یا دارای اضافه تناژ باشند، با همکاری پلیس راه مشمول توقیف وسیله نقلیه، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شوند.

کد خبر 6086210

دیگر خبرها

  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد
  • ۲۶ واحد شناور سازی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند
  • استقرار و بهره گیری از یک فروند شناور بارج در «دیلم» اجرایی شد
  • ◄ 21 سرنشین کشتی خارجی در آب های جاسک نجات یافتند
  • تبدیل بزرگترین بندر زغال‌سنگ جهان به نیروگاه باد دریایی شناور
  • تبدیل بزرگترین بندر زغال‌سنگ به نیروگاه باد دریایی شناور