Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:29:40 GMT

رسمی - استعلام مثبت پاتوسی؛ آیاندا استقلالی شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۱۰۶

رسمی - استعلام مثبت پاتوسی؛ آیاندا استقلالی شد!

بازیکن اهل آفریقای جنوبی باشگاه استقلال به احتمال زیاد در بازی بعدی آبی پوشان در لیگ برتر قادر به حضور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، این تصمیم جدید پس از صحبت های روز گذشته مبنی بر منع این بازیکن در ترکیب استقلال در لیگ برتر است اما امروز فریبرز محمود زاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرده با دریافت استعلام از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی این بازیکن شرایط احراز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همانطور که انتظار می رفت این مساله با توجه به هزینه ای که باشگاه استقلال صرف خرید این بازیکن کرده حل می شد و راه حل مدنظر سازمان لیگ ملاک قراردادن دو فصل گذشته فوتبال آفریقای جنوبی است.


محمود زاده در این باره گفت: استقلال قراردادی با این بازیکن منعقد کرده که با توجه به سیر مراحل اداری پرونده بازیکن مذکور و مطالب منتشر شده در رسانه ها در مورد این بازیکن باید نظر صریح و کارشناسی سازمان لیگ در این خصوص را به این ترتیب بیان کنم که فدراسیون فوتبال در تاریخ مشخص استعلام رسمی از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی مبنی بر سوابق بازی های ملی این بازیکن گرفت که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در پاسخ به این استعلام اعلام کرد پاتوسی در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در تیم ملی فوتبال این کشور بازی نکرده است.


وی افزود: نکته مهمی که در پرونده این بازیکن به آن توجه نشده بود این است که هر فصل فوتبالی در کشور ما در ۲ سال میلادی تداخل دارد و استعلام مربوط به ۲ فصل  گذشته ملاک عمل و تصمیم گیری است که مبنای محاسبه از ابتدای فصل لحاظ می شود نه از زمان ارسال درخواست.


او در توضیح تصمیم جدید سازمان لیگ می گوید: هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نیز از سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شده به همین دلیل نیز سازمان لیگ فوتبال ایران در مکاتبه‌ای با دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال درخواست کرد که سوابق ملی پاتوسی در تیم ملی آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ نیز از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی استعلام شود.


محمودزاده با اشاره به نامه جدید دبیر کل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: امروز شنبه ۲۷ بهمن ۹۷ دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرد که طبق اعلام فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی پاتوسی در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ چهار بازی برای تیم ملی این کشور حضور داشته که در دو مسابقه نیز  به میدان رفته است. بنابراین روابط بین الملل فدراسیون فوتبال می تواند نسبت به درخواست ITC پاتوسی از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اقدام کند و در صورت رعایت تمامی موارد مقررات نقل و انتقالات پاتوسی منعی برای همراهی استقلال تهران در لیگ برتر ندارد. ضمن اینکه باشگاه بلژیکی در مکاتبه رسمی با باشگاه استقلال تهران و فدراسیون فوتبال اعلام کرده پاتوسی حداقل ۱۰ بازی برای این تیم در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ انجام داده است.

 

به این ترتیب پاتوسی با گذراندن مراحل اداری و دریافت آی تی سی می تواند مجوز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را دریافت کرده و چه بسا برای استقلال در بازی با پارس جم به میدان برود.

 

استقلال تهران آیاندا پاتوسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی

شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

 به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

tags # اسپانیا ، فوتبال سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟