Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@17:54:21 GMT

زایمان طبیعی هفت‌قلوهای یک زن در عراق

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۲۰۰

یک زن ۲۵ ساله عراقی با به دنیا آوردن هفت‌قلوهایش که به گفته پزشکان این کشور اولین مورد "تولد هفت‌قلو" در تاریخ عراق محسوب می‌شود، خبرساز شده است.

به گزارش ایسنا، این زن جوان که نامش فاش نشده اوایل ابتدای هفته جاری در بیمارستان "البتول" استان "دیاله" عراق شش دختر و یک پسر را به صورت زایمان طبیعی و با موفقیت به دنیا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی رسمی اداره بهداشت منطقه‌ای اعلام کرده که این مادر در وضعیت سلامت کاملاً مناسبی به سر برده و هر هفت نوزاد نیز مراقبت‌های لازم بهداشتی را دریافت کرده و در سلامت کامل هستند.

او هم‌چنین این تولد را در نوع خود در عراق بی‌نظیر دانسته است.

بنا بر گزارش شبکه خبری الجزیره، رسانه‌های محلی تصاویری از این کودکان را منتشر کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: 7قلو زایمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، سخنگوی وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه گزارش ها مبنی بر خنثی سازی یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل را تکذیب کرد.

در بیانیه وزارت کشور عراق در این باره آمده است: خبر مخابره شده مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل و خنثی سازی آن توسط نیروهای امنیتی صحت ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما وجود هیچ خودروی بمب گذاری شده در داخل شهر موصل را تایید نمی کنیم.

وزارت کشور عراق در پایان تاکید کرده است که شایعه منتشر شده به خودروی متعلق به یکی از دانشجویان مرتبط است که آن را در خیابان نزدیک دانشگاه رها کرده و وارد دانشکده شده است. وزارت کشور عراق خواستار دقت در مخابره اطلاعات و اطلاع از اخبار منحصراً از منابع رسمی شد.

کد خبر 6087921 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • عزیزم 03/03.03 به دنیا بیا لطفاً!
  • خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۳۰۲۰۴-۱۴:۰۴
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش