Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیای میانه لغو شد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی سه هفته قبل رسماً اعلام کرد که نخستین دوره مسابقات داخل سالن آسیای میانه با حضور تیم‌های ایران، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان در روزهای 2 و 3 اسفندماه سال جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب این میزبانی در جلسه‌ای که رئیس کنفدراسیون آسیا و دیگر کشورهای قاره کهن نیز حضور داشتند، صورت گرفت و مقرر شد مقدمات این کار فراهم شود.

در حالی که مسئولان فدراسیون دوومیدانی در حال فراهم کردن مقدمات این میزبانی بود، اما برخی کشورها از جمله قزاقستان عدم حضور خود را اعلام کردند. این در حالی بود که ازبکستان هم برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی نکرد. باید به این موارد به حضور ضعیف برخی دیگر از کشورها اشاره کرد که در نهایت باعث شد برگزاری این رقابت‌ها در تهران لغو شود.

ساسان پرکان؛ ژیمناستی که دوومیدانی‌کار نشد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دو و میدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو و میدانی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این نشست که رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت دو و میدانی استان همدان و چند قهرمان دوومیدانی همدان حضور داشتند، مهدی مبینی داوطلب ریاست فدراسیون دو و میدانی به تشریح عملکرد خود در مدت سرپرستی فدراسیون و برنامه‌های آینده خود در صورت انتخاب به ریاست این فدراسیون پرداخت.

در ابتدای نشست هم مسعود بنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این هیئت در دو سال گذشته پرداخت.

سپس حاضران در نشست هم به طرح سوالات فنی و تخصصی خود از داوطلب ریاست فدراسیون در زمینه برنامه ها، اهداف و نحوه مدیریت آینده فدراسیون پرداختند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس
  • نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند