Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- بسیاری از کاربران و بازاریابان در پی پاسخ این سوال هستند که قرار است در سال 2019، چه اتفاقاتی در حوزه بازاریابی بیفتد و با چه رویکردی می‌توان در این زمینه موفق بود؟ بسیاری از سخنرانان حوزه بازاریابی و فروش در زمینه بازاریابی در سال 2019 و ترندهای امسال سخنرانی کردند و عقاید خود را در این حوزه بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در واقع تمامی افراد به دنبال پاسخ دادن به این سوال هستند که برای موفقیت در بازاریابی در سال 2019 چه رویکردی را باید مد نظر قرار داد و چه سیاست‌هایی را باید دنبال کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فوربز، در هر دقیقه، از لحاظ فناوری و علم اتفاقات زیاد و بزرگی می‌افتد و به همین خاطر باید در بازاریابی روندی را دنبال کرد که مطابق علم روز باشد و کسب و کار را به موفقیت برساند.
چند ترند در سال 2019 می‌تواند بازاریابی را موثر و موفق جلوه دهد.

نخست اینکه مردم به افرادی اعتماد می‌کنند که دانش تخصصی بیشتری داشته باشند و به تبلیغات توجهی ندارند. چندین سال است که دیگر مردم به دانش تخصصی توجه دارند و در صورتی که تبلیغات با دانش تخصصی همراه نباشد، از آن کسب و کار استقبال چندانی نخواهند کرد.

دومین نکته مهم در بازاریابی سال 2019، خلاقیت است. همین خلاقیت می‌تواند یک کسب و کار را در حوزه‌های مختلف به برتری برساند. انطباق با سایر کسب و کارها باعث می‌شود که مردم دنبال کارهای متفاوت بروند و بخواهند که در کار نوآوری اتفاق بیفتد.  
نکته سوم این است که افراد برنده در سال 2019، سعی می‌کنند که موانع داخلی را کنار بزنند. محتوای جذاب بهترین راهکاری است که می‌تواند جای تبلیغات را بگیرد. چنین محتوای هم به بازاریابی کمک می‌کند و هم تیم فروش را قوی‌تر از همیشه می‌نماید و راهکاری عالی برای ارتباط با سرمایه گذاران، آموزش داخلی و هر حوزه دیگر کسب و کار است.
 
نکته چهارم این است که هر کسب و کار باید بداند چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. فناوری در چند سال اخیر همه چیز را تحت الشعاع قرار داده است.
مشتریان دوست دارند که کسب و کار به روش‌های نوین و مختلف با کسب و کار ارتباط برقرار کند.

نکته آخر در بازاریابی این است که کمک کردن، مفید بودن و داشتن اعتبار، فناوری و اتوماسیون به بازگرداندن روابط ازدست‌رفته کمک می‌کند و باعث می‌شود که مشتریان دوباره به کسب و کار اعتماد کنند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: بازاریابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور گفت: مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی، پیشرو و در حوزه خدمات شهری و پسماند نیز اقدامات بسیار خوب و بزرگی در آن انجام شده است.   محمدرضا قلندرشریف با اشاره به تاثیر مثبت مدیریت شهری در حوزه خدمات مختلف، افزود: به خدماتی که توسط شهرداری کلان‌شهر‌ها بدون کمک دولت صورت می‌گیرد باید توجه بیشتری شود و در این راستا، تبادل تجارب بین کلان‌شهر‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.   وی ادامه داد: سه دهه پیگیر اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار بودیم، اما آن چیزی که تصویب شد، مورد قبول شهرداری نبود.   قلندر شریف ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی، دولت توجه خوبی به یارانه‌های بلیت ندارد که باید به این امر نیز توجه شود؛ همچنین دولت در حوزه بازآفرینی شهر قوانینی را تصویب می‌کند، اما توجهی به آن ندارد که نتیجه آن افزایش حاشیه نشینی و بالارفتن هزینه‌های شهرداری‌ها است.   وی افزود: یکی از این مشکلات، بدهی دولت به شهرداری‌ها است و فقط شهرداری مشهد ٣١ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.

دیگر خبرها

  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد