Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@04:52:29 GMT

رئیس سازمان امور مالیاتی استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۲۷۲

رئیس سازمان امور مالیاتی استعفا کرد

به گزارش جهان نيوز، سیدکامل تقوی نژاد، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، از سمت خود استعفا کرد. تقوی نژاد در حکمی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر غیرواقعی از فهرست آمار عشایری خط خواهند خورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان امور عشایری اظهار کرد: عشایر غیرواقعی از فهرست آمار جامعه عشایری خط خواهند خورد.

شایان نادری امروز (۲۵ فروردین ماه) در جلسه شورای عشایری که با حضور استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، گفت: برخی افراد هستند که زندگی عشایری ندارند؛ اما از خدمات عشایری بهره‌مند می‌شوند. در حال پالایش هستیم و این افراد به‌طور حتم از سامانه حذف خواهند شد.

وی ادامه داد: به همکاران سازمان امور عشایری اعلام کرده‌ام که در این‌باره هیچ مماشاتی نداشته باشند. آن چیزی که حق جامعه عشایری است باید به آن‌ها پرداخت شود.

وی افزود: ۸۱ دستگاه در کشور وظیفه دارند تا به جامعه عشایری خدمت دهند. جامعه عشایری نقش بسیار مهمی در تولید دارند. عشایر، کم‌توقع و پربازده هستند.

وی بیان کرد: دستورالعمل ۱۰ بندی از سوی رئیس جمهوری تدوین شده است و همه دستگاه‌ها ملکف به اجرای آن شده‌اند، به عنوان مثال وزارت بهداشت باید برای جامعه عشایری ۳۸۰ خانه بهداشت ایجاد کند و وزارت نیرو در حوزه پنل‌های خورشیدی عشایر وارد شود.

نادری اظهار کرد: سازمان برنامه بودجه نیز طبق این دستورالعمل باید بودجه عشایری را به‌صورت ۱۰۰ درصد اختصاص دهد.

وی به حوزه تعاونی‌های عشایری نیز اشاره کرد و گفت: تعاونی‌های عشایری باید فعال‌تر وارد شوند و اداره‌های کل باید تعاونی‌ها را برای انجام کار به خط کنند.

رئیس سازمان امور عشایری به پروژه‌های نیمه‌تمام نیز اشاره و اضافه کرد: پروژه‌ها نیمه‌تمام تا تکمیل شدن پیگیری می‌شوند و تا زمان تکمیل‌شان، پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: اداره کل منابع طبیعی باید در راستای ساماندهی و واگذاری مراتع به عشایر توجه ویژه داشته باشد و اگر واگذاری‌ها به درستی انجام شود، نگهداری از مراتع به خوبی انجام می‌شود که منجر به برقراری امنیت می‌شود.

وی گفت: موضوع ساخت راه برای تردد عشایر بین استان‌های گلستان با خراسان شمالی که تردد عشایر را راحت می‌کند، پیگیری خواهد شد که این راه می‌تواند به‌عنوان یک جاده جایگزین در زمان بروز حوادثی مانند سیل در پارک ملی گلستان استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهیزیه و مهریه معاف از مالیات
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • توضیح جدید دولت درباره مالیات مهریه
  • جهیزیه و مهریه معاف از مالیات است
  • احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • قدردانی امیرعبداللهیان از نقش سازنده مالت به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت
  • بازنگری طرح هادی روستایی امری ضروری است
  • توصیه روزنامه جمهوری به مسئولان: کار سختی است اما استعفا دهید
  • عشایر غیرواقعی از فهرست آمار عشایری خط خواهند خورد
  • تقوی:اختلافات با پائز حرفه‌ای برطرف می‌شود/اصلاحات رخ می‌دهد