Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:15:16 GMT

زن باردار اهل روستای ابولحسن بانه از مرگ نجات یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۲۹۹

زن باردار اهل روستای ابولحسن بانه از مرگ نجات یافت

آرش رشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بامداد امروز این زن باردار بدلیل بارش برف و کولاک شدید و انسداد مسیر ارتباطی قادر به حضور در بیمارستان نبود لذا با حضور به موقع نیروهای درمانی در منزل خود در روستا وضع حمل کرد و حال خود و نوزادش خوب و رضایت بخش است.
وی افزود: با تماس یکی از اهالی روستا با فوریت های پزشکی شهرستان بانه بلافاصله ماموران پایگاه کانی سور به محل اعزام شدند و همزمان یک تیم پزشکی متشکل از پزشک، ماما، پرستار فوریت پزشکی و 2 دستگاه آمبولانس نیز با هماهنگی راهداری بانه به روستا اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رشیدی با بیان اینکه اقدامات اولیه برای نجات جان مادر و نوزاد در محل انجام شد، اضافه کرد: این زن باردار بعد از زایمان در روستا به بیمارستان رازی انتقال یافت و اکنون خود و نوزادش تحت مراقبت قرار دارند.
به گزارش ایرنا، بارش سنگین برف و کولاک شدید از شامگاه جمعه در شهرستان بانه آغاز شده است، ارتفاع برف در شهر بانه به 35 سانتی متر رسید و 40 درصد راه های روستای مسدود شد.
روستای ابولحسن در 30 کیلومتری بانه و در بخش نمشیر واقع شده است.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کردستان پرستار زایمان فوریت های پزشکی مرگ جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن ورودی روستای ماربین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،  بارش باران و جاری‌شدن سیلاب  باعث بسته شدن راه ورودی به این روستا شد و تردد اهالی به روستا با مشکل روبرو کرد.
احمد مختاری شهروندخبرنگار تصاویری از وقوع سیلاب در این روستا فرستاده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روستای ماربین با ۹۸سکنه در فاصله ۳۵کیلومتری اردستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت