Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:56:29 GMT

پهپادهای ایرانی با برند ملی اوج می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۳۵۰

پهپادهای ایرانی با برند ملی اوج می‌گیرند

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی گفت: ستاد در تلاش است تا برای پهپادهای تولید شده در کشور یک برند ملی طراحی و تعریف کند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ منوچهر منطقی درباره فعالیت صنعت پهپاد در کشور اظهار کرد: ایران به کمک متخصصان و جوانان خود در صنعت پهپادی رشد خوبی داشته و این صنعت می‌تواند ارزش افزوده بالایی برای کشور ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی با بیان اینکه باید به این صنعت ارزش آفرین توجه ویژه‌ای شود، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین اولویت این ستاد در حوزه پهپادی، تجمیع سازندگان قطعات، سازندگان و ارائه‌کنندگان خدمات پهپادی است.

وی همچنین یادآور شد: مهم‌ترین نتیجه این تجمیع، ایجاد ارزش افزوده از صنعتی است که با توانمندی بالای جوانان، راه روشن و مسیر همواری برای توسعه و پیشرفت دارد.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی خاطرنشان کرد: اولویت بعدی ما در این صنعت، تعریف و طراحی یک برند ملی برای پهپادهای تولید داخل است که همه پهپادهای طراحی شده از این پس ذیل این برند به دیگر کشورها نیز صادر می‌شود.

او با اشاره به نتایج مثبت طراحی برند ملی برای پهپادهای تولیدی داخل کشور گفت: این کار باعث می‌شود بین فعالان این حوزه رقابت ایجاد شود؛ ایجاد رقابت نیز منجر به افزایش کیفیت و کاهش قیمت فروش آن می‌شود.

نشان تجاری پهپادهای ایرانی ثبت می‌شود

انتهای پیام/

R1012190/P/S2,1313/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پهپادهای ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پهپادهای ایران پهپادهای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین سند ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی

نفیسه حسینی یکتا مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در مراسم دوازدهمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی گفت: طب گیاهان دارویی از رشد خوبی در ایران برخوردار شده است. 

وی بیان کرد: سند ملی گیاهان دارویی و طب سنتی را در کشور تدوین کرده‌ایم و معتقدیم که باید از ظرفیت بالای طب سنتی و گیاهان دارویی استفاده بهینه شود. 

حسینی یکتا ادامه داد: اکنون موضوع ادغام طب ایرانی در نظام سلامت مطرح است و این مسئله در حوزه‌های مختلف بهداشت، درمان و دارویی موثر خواهد بود.  

وی افزود: طب سنتی در کنار متغیرهای اقتصاد و سلامت موثر و اثربخش خواهد بود.

ظرفیت غنی ایران در زمینه گیاهان دارویی 

در ادامه مراسم شمس اردکانی دبیر ستاد گیاهان دارویی دبیر ستاد گیاهان دارویی معاومت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: منابع طبیعی کشور در زمینه گیاهان دارویی بسیار غنی است و در این خصوص باید از ظرفیت بی نظیر ایران در حوزه طب سنتی استفاده بهینه را داشته باشیم.  

وی بیان کرد: توسعه حوزه طب سنتی سبب ارتقلی سلامت جامعه خواهد شد و امیدواریم این امر محقق شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • ناگفته های خلبان اسرائیلی از ماموریت رهگیری پهپادهای ایرانی؛ این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که داشتم | چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • تدوین سند ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • تصاویر جدیدی از برخورد موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی