Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:46:39 GMT

رییس جمهور دوشنبه به سیرجان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۴۰۸

رییس جمهور دوشنبه به سیرجان سفر می‌کند

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر، «ناصر تقی زاده»، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، گفت: رییس جمهوری دوشنبه در دومین سفر خود به شهرستان سیرجان به منظور افتتاح ۱۶ پروژه در منطقه گل گهر به سیرجان سفر می کند.

وی افزود: افتتاح کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و افتتاح کارخانه خط۲ کنستانتره شرکت سنگ آهن گهر زمین و نیز  بهره برداری از ۱۴ پروژه بهینه سازی و توسعه زیرساخت تولید در منطقه گل‌گهر از برنامه های سفر دکتر روحانی به سیرجان در منطقه گل گهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده ادامه داد: کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر ظرفیت ٢ میلیون تن در سال دارد که با سرمایه گذاری ۱۰۴۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۱۱۰۰ نفر افتتاح می شود؛ همچنین کارخانه خط۲ کنسانتره شرکت سنگ‌آهن گهرزمین به ظرفیت ۲ میلیون تن در سال با سرمایه گذاری ۸۰۶۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۷۰۰ نفر به بهره برداری می رسد و ۱۴ پروژه دیگر در حوزه بهینه سازی و توسعه زیرساخت های تولید منطقه گل‌گهر می باشند.

وی اظهار کرد: مجموع سرمایه گذاری پروژه های قابل افتتاح و در شرف راه اندازی بالغ بر ۵۳۱۹۷ میلیارد ریال است و این طرح ها مجموعا ۵۹۸۰ نَفَر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی و امور بین الملل رییس جمهور رییس جمهوری سنگ آهن فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است