Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بستانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا ساعت 14:35امروز بیشینه سرعت باد ثبت شده در ایستگاه هواشناسی زاهدان به 20 متر بر ثانیه معادل 72 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
وی با بیان اینکه وزش باد و گرد و خاک کیفیت هوای زاهدان را نیز از حالت عادی خارج کرده است، افزود: هم اینک شاخص کیفیت هوای این شهر برای تمامی گروه های سنی در شرایط ناسالم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره هواشناسی زاهدان به وزش باد شدید در اطراف این شهر اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید در شهر نصرت آباد از توابع این شهرستان نیز سبب کاهش دید افقی در این شهر شده است.
وی با اشاره به خروجی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیان کرد: انتظار می رود وزش باد شدید در زاهدان و برخی نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان تا چهارشنبه با شدت و ضعف ادامه داشته باشد.
بستانی افزود: در این مدت وضعیت محورهای مواصلاتی منتهی به زاهدان و برخی شهرهای مرکزی سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان - بم و ایرانشهر- بم غبارآلوده و همراه با وزش باد شدید و گردوخاک خواهد بود.
9908**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیستان و بلوچستان شاخص گرد و خاک محورهای مواصلاتی وزش باد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد

 

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ بارش شدید باران و تگرگ در زاهدان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند