Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:50:03 GMT

جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۴۴۱

جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار می شود

اردبیل - ایرنا - شهردار اردبیل گفت: با هدف ارتقای شور و نشاط اجتماعی جشنواره بزرگ آدم برفی روز یکشنبه در اردبیل برگزار می ‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان روز شنبه افزود: بدنبال بارش مناسب برف و مساعد بودن شرایط برای برگزاری جشنواره آدم برفی، برنامه مذکور در دریاچه زیبای شورابیل پیش ‌بینی شده تا یکی از برنامه‌های مفرح و مورد علاقه بسیاری از خانواده ‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: جشنواره آدم برفی از ساعت 14 یکشنبه در ورودی اصلی دریاچه شورابیل برگزار خواهد شد و حضور تمامی خانواده‌ ها و علاقه‌ مندان در این برنامه بلامانع است.
لطف‌ اللهیان اظهار داشت: توجه به برنامه‌ ها و بازی‌ های زمستانی ضرورت ویژه‌ ای داشته و برای جذب گردشگران زمستانی نیز می‌ تواند کمک کند.
به گفته وی ، ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی برای خانواده‌ ها یکی از مهم ترین برنامه ‌های شهرداری‌ ها بوده و شورای شهر و شهرداری اردبیل نیز اهتمام ویژه ‌ای به برجسته‌ سازی چنین برنامه ‌های فرهنگی و تفریحی دارند.
شهردار اردبیل با بیان اینکه خلاء ‌های توجه به چنین برنامه ‌های مفرحی باید پر شود، افزود: برگزاری جشنواره ‌های آدم برفی و تندیس یخی یکی از برنامه ‌های رایج در شهرهای سرد و کوهستانی استان بوده که با گرایش و استقبال مناسب اقشار مختلف مردم نیز همراه می‌شود.
6018/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري جشنواره برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد

آیین رژه روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، اعضای شورای تامین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

در این آیین نیروهای مسلح مستقر در اردبیل به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیروهای مسلح و رژه یگان‌های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های این آیین بود.

نیروهای مسلح مستقر در دیگر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود