Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مصدوم تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که بی‌تجربگی مدافع تیم فوتبال نساجی باعث شد با مصدومیت شدیدی مواجه شود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پارگی رباط صلیبی و مصدومیت شدیدی که در بازی با نساجی دچارش شد، گفت: این مصدومیت برای من ناراحت‌کننده بود، هر چند که چنین شرایطی ممکن است برای هر فوتبالیسیتی به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مدافع نساجی بی‌احتیاطی کرد و اگر پایش را می‌کشید این اتفاق رخ نمی‌داد. اگر مدافع باتجربه‌ای مثل سیدجلال حسینی یا بنگر مقابل من قرار می‌گرفتند اینطور مصدوم نمی‌شدم.

وی در رابطه با اینکه برخی معتقدند اگر در پدیده می‌ماند دچار چنین مصدومیتی نمی‌شد، عنوان کرد: من این حرف را قبول ندارم. در پدیده شرایط خوبی داشتم و یحیی گل‌محمدی، سرآسیایی و بازیکنان هم همیشه به من لطف داشتند. تصمیم من این بود که به ذوب‌آهن بیایم و دوست داشتم به این تیم هم کمک کنم که متاسفانه مصدوم شدم.

خلعتبری در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: هفته بعد جراحی می‌کنم و تمام هدفم این است که فصل آینده با قدرت برگردم و جبران کنم. از آقای آذری هم تشکر می‌کنم که مرتب با من تماس می‌گیرد، همینطور از بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن که در این مدت تنهایم نگذاشتند.

اصفهان| خالی کردن جای خلعتبری با پیراهن شماره 10؛ عصبانیت آذری از عملکرد بازیکنان

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارمیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری استان به دریاچه ارومیه افزود: طی سال آبی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، از سد بوکان ۲۹۶.۵ میلیون متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: از سال آبی ۹۳و ۹۴ تا ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 846466 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه سد

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • دریاچه ارومیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • دریاچه ارمیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود