Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی به نمایندگی از مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان اصفهان سفر کرده است با تعدادی از خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی که روز شنبه ۲۷ بهمن‌ماه به نمایندگی از مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان اصفهان سفر کرده است در دیدار با خانواده شهید «رضا رحیمی» ضمن ابلاغ سلام و تسلیت مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و هیئت دولت بیان کرد: این حادثه تروریستی بسیار تلخ بعد از حمایتی که مردم در روز ۲۲ بهمن در شهرها و روستاهای مختلف از انقلاب انجام دادند صورت گرفت زیرا چهل‌سالگی انقلاب اسلامی برای دشمنان بسیار سخت بود و بارها اعلام کرده بودند انقلاب اسلامی جشن چهلمین سالگرد خود را برگزار نمی‌کند و حضور مردم برای آن‌ها بسیار تلخ بود و با این اقدام تروریستی سعی در انتقام‌گیری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رئیس جمهور ادامه داد: این حادثه بسیار ناراحت‌کننده بود و مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و مسئولان و تمام مردم متأثر شدند. برای این انقلاب در ۴۰ سال گذشته هزینه‌های بسیاری صورت گرفته و شهدای زیادی تقدیم راه انقلاب شده‌اند. شهدای ما با عشق به انقلاب، اسلام، مردم و رهبر جان خود را فدا کردند و فرزند شهید شما نیز با همین عشق قدم در راه مبارزه گذاشت.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید «مرتضی فاضل» گفت: شهیدان افراد برگزیده‌ای هستند که این افتخار بزرگ را کسب کرده‌اند. خانواده‌های شهدای عزیز ما نیز در اجر آنان سهیم هستند و مستحکم و استوار راه آنان را ادامه می‌دهند و الگوی آنان فرهنگ امام حسین (ع) و فرهنگ عاشوراست. مردم و مسئولان ما نیز همواره قدردان خانواده‌های شهدا هستند زیرا می‌دانند که تمام عزت و سربلندی کشورمان به برکت خون این عزیزان است.


حجت‌الاسلام شهیدی با حضور در منزل شهید «امید اکبری» ضمن تسلیت و دلجویی از خانواده این شهید خاطرنشان کرد: سیلی محکمی که دشمنان از مردم ایران خوردند باعث شد به فکر انتقام‌گیری باشند، اما نمی‌توانند رو در رو و مردانه با ما بجنگند و با این روش‌های تروریستی جوانان کشورمان را به شهادت رساندند.


وی در دیدار با خانواده شهید «حسن مجیدی» نیز گفت: افرادی که حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را رقم زدند از سوی بعضی کشورها پشتیبانی می‌شوند و اهداف آن کشورها را با این کارها پیگیری می‌کنند، اما سابقه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده که این کارها هرگز به‌جایی نخواهد رسید. نیروهای نظامی ما نیز قطعاً تقاص خون پاک این شهدا را از این تروریست‌های مزدور می‌گیرند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با حضور در منزل طلبه جهادگرمرحوم حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو و سردار شهید علی حاجی حسینلوپدراین طلبه مجاهد از صبر و بردباری مادر و خانواده این طلبه مجاهد و جهادگر تجلیل کرد 
سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای استان در این دیدار با ارج نهادن به مقام شامخ سردار شهید علی حاجی حسینلو، عروج ملکوتی طلبه جهادگر مصطفی حاجی حسینلو را تسلیت گفت و افزود: خدمات این طلبه جهاد گر به مردم در ایام کرونا و زلزله‌های خوی هرگز از اذهان مردم قدردان و ولایی شهرستان فراموش نمی‌شود 
وی افزود:این طلبه مجاهد و جهادگر با الهام از مکتب شهادت و ایثار، مخلصانه و صادقانه با تمام توان در راستای اعتلای فرهنگی جامعه و پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تلاش کرد 
حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان هم در این دیداربا بیان بخش از خدمات طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو گفت: سالهااجرای موفق طرح شهیدانه در مزار شهدای خوی توسط این طلبه جهادگر امروزبه یک برنامه الگویی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آذربایجان غربی تبدیل شده است 
در این دیدار فرمانده سپاه شهدای استان با اهدی لوح از صبر وبردباری همسر سردار شهید حاجی حسینلو و مادر طلبه جهادگر مرحوم مصطفی حاجی حسینلو تجلیل کرد 
طلبه مرحوم حاجی حسینلو جهادگر مخلص خویی اواخر هفته گذشته براثر سانحه تصادف به همراه خانواده خود به دیار باقی شتافت

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند