Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:54:30 GMT

۲۹ هواپیمای هما فعال است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۶۵۴

۲۹ هواپیمای هما فعال است

مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه هما ۲۹ فروند هواپیمای فعال در ناوگان دارد، گفت: ظرفیت ایران ایر برای نوروز ۴۵۰۰ صندلی پروازی است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فرزانه شرفبافی در حاشیه بهره برداری از آشیانه شماره 2 ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره)با اشاره به این که  برای عید نوروز برنامه‌ریزی کردیم که 380 صندلی صندلی های پروازی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه کنیم ، اظهار کرد: علیرغم تمام فشارهای تحریمی بار سنگین پروازهای اروپایی بر روی دوش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص زیان انباشته شرکت، افزود: هر سال به میزان زیان انباشته ایران ایر افزوده می شود که به نرخ ارز بستگی دارد ما در طول همه این سال‌ها خدمت‌رسانی جامعی به مردم داشته ایم.امسال توسط بازرس قانونی شرکت، مطالبات ایران ایر احصا و عدد دقیق آن مشخص شده است.

وی ادامه داد:  این مطالبات می تواند بخشی از زیان انباشته را پوشش دهد از سوی دیگر بخش دیگری از زیان انباشته هم آرا با افزایش سرمایه بر اساس مصوبه دولت جبران می کنیم.

وی با بیان اینکه با این کار بخشی از فشار ناشی از مطالبات شرکت ها، بیمه ها و ... را می کاهد گفت: هم اکنون 29 فروند هواپیمای هما فعال است  و در مجموع 4 هزار و 500 صندلی فعال ظرفیت ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

لبیک وزارت راه به پیام امام خامنه ای/ مهلت وزیر به سازمان‌ها برای انتصاب 3 مدیر دهه 60 و 70

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع پاکستان: هر اقدامی از سوی اسرائیل علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید

به گزارش جماران؛ وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد که هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید.

ایلنا به نقل از جئو تی‌وی نوشت: «خواجه آصف»، وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد که هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید.

وزیر دفاع پاکستان افزود که هیچ فشاری بر پاکستان برای به رسمیت شناختن اسرائیل وجود ندارد و پاکستان در کنار فلسطینی‌ها می‌ایستد.

وی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: سفارت ایران از سوی اسرائیل مورد هجوم قرار گرفت و افسران ارشد نظامی ایران در این حمله به شهادت رسیدند. ایران حق داشت که انتقام بگیرد.

خواجه آصف افزود که حمله به سفارت ایران از سوی اسرائیل نقض آشکار قوانین بود. پس از حمله به سفارت ایران انتظار می‌رفت که این کشور پاسخ بدهد. 

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • ناوگان هواپیمایی «هما» برای انجام عملیات حج ۱۴۰۳ آماده‌سازی می‌شود
  • وزیر دفاع پاکستان: هر اقدامی از سوی اسرائیل علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید
  • اقدام علیه ایران زیان جدی برای اسراییل را در پی خواهد داشت
  • بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!
  • بازگشت وجه بلیت سفر‌های هوایی لغو شده
  • اطلاعیه ایران‌ایر برای عودت وجه بلیت پروازهای ابطالی
  • مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند
  • فوری | ایران پایگاه هوایی که هواپیمای اسرائیل از طریق آن به کنسولگری ایران در دمشق حمله کردند را هدف قرار داد
  • همزمان با حمله نظامی ایران به اسرائیل، هواپیمای نظامی آمریکا در آسمان عراق دیده شد (+عکس)