Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان با عزم راسخ و عمل خالص فضای عطرآگین در حال آماده سازی شهر برای استقبال از پیکر مطهر شهیدان حادثه تروریستی زاهدان هستند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان،از دیار عشق به شهر شهیدپرور کاشان باز شهید می‌آورند و جوانان مکتب عشق امام حسین (ع) با عزم راسخ و عمل خالص، فضای شهر با شور و عشق آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه، در بیانیه آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان که در پی این حادثه تروریستی صارد شده آمده است:مزدوران استکبار بار دیگر فاجعه آفریدند و جمعی از بهترین فرزندان این ملت و حافظان این مرزوبوم را به خاک و خون کشیدند و بدینوسیله چهره کریه و قلب قسّی خود را بر ملا و سرسپردگی خود را به اربابانشان نشان دادند؛ غافل از اینکه شهادت آرزوی دیرینه هر یک از رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله بوده و هست.

این بیانیه می‌افزاید: ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های عزیز شهیدان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی و به‌ویژه فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت‌برکاته برای مصدومان و مجروحان این حادثه از خداوند منان شفای کامل طلب می‌نمایم و امید واثق دارم که به حول و قوه الهی با هوشیاری مسئولین ذی‌ربط عاملان و آمرین این عمل ددمنشانه در اسرع وقت به جزای عمل ننگین خود خواهند رسید.

ستوان یکم پاسدار ابوالفضل موسوی، بسیجی سید ثار الله موسوی از گردان115 امام حسین(ع) کاشان"،" ستوان یکم پاسدار ابراهیم صیادی از گردان116 امام حسین(ع) راوند" و سرگرد پاسدار میثم عبد الله زاده از گردان117 امام حسین(ع) آران و بیدگل در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسیدند.

بنا به گفته سرهنگ مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه کاشان درباره مراسم استقبال از پیکر مطهر گفت: این شهدا شنبه بعدازظهر ساعت 16 از میدان بسیج  به سمت میدان امام خمینی(ره)، میدان کمال الملک، میدان جهاد و در زمان نماز مغرب و عشاء پیکر آن‌ها به مصلی کاشان منتقل می‌شود و مراسم وداع با پیکر شهدا در آن مکان باحضور امام جمعه کاشان برگزار می‌شود.

گزارش از محسن بایعی

انتهای پیام/ ع

R7845/P/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران

به گزارش همشهری آنلاین، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و درخواست کمک کردند که در پی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دوطبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملا شعله‌ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.

در این شرایط نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

بنابر اعلام آتش‌نشانی تهران، این آتش‌سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع‌تر شود و خسارت مالی سنگینی بر جای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

در پایان نیز آتش‌نشانان پس از مهار و اطفای کامل آتش اقدام به لکه‌گیری و انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی ساختمان کرده و با تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

کد خبر 846594 منبع: ایسنا برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی بیماری - بیمارستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم