Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:20:03 GMT

در صدد کاهش آلایندگی های ناشی از تولید برق هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۷۸۶

در صدد کاهش آلایندگی های ناشی از تولید برق هستیم

فرماندار ورامین گفت: امروزه شاهد استفاده از انرژی ها خورشیدی به جای برق هستیم تا علاوه بر حفظ انرژی در صدد کاهش آلایندگی های ناشی از تولید برق براییم .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ جلسه کارگروه امنیت غذا و داروی شهرستان ورامین به ریاست حسین کاغذلو فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری ورامین برگزار شد
 در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان ورامین با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از حضور آحاد مردم در راه پیمایی دشمن شکنانه ۲۲ بهمن قدر دانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین کاغذلو ، روی آوردن به استفاده از تکنولوژی های نوین را در خصوص کاهش آلاینده های زیست محیطی مهم برشمرد و گفت : شهرستان ورامین جلسات متعددی را در این خصوص برگزار کرده و اقدامات مناسبی صورت گرفته است و امروزه شاهد استفاده از انرژی ها خورشیدی به جای برق هستیم تا علاوه بر حفظ انرژی در صدد کاهش آلایندگی های ناشی از تولید برق براییم .


وی در بخش دیگر سخنان خود وجود سگ های ولگرد را در شهرستان ورامین به عنوان یک تهدید یاد کردو گفت :وجود سگ های ولگرد امروز به معضلی تبدیل شده است که علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت کرده تهدیدجدی در انتقال بیماریهاست و امنیت جانی شهروندان را به مخاطره انداخته است.


وی نبود مکان مناسب برای نگهداری این سگ ها را از دیگر مشکلات شهرستان عنوان کرد و به دستگاههای ذیربط در خصوص تامین مکان مناسب دستور داد.


فرماندار شهرستان ورامین گفت: جمع آوری ؛سالم سازی و عقیم سازی سگ ها برای جلوگیری از انتقال بیماریها و زادو ولد میتواند به کاهش آسیب های ناشی از وجود سگان ولگرد کمک شایانی نماید.


وی ظرفیت شهرستان ورامین در خصوص تولید و پرورش مرغ و جوجه اردک در کشو را مهم دانست و گفت :شهرستان ورامین از ظرفیت و جایگاه بالایی در تولید جوجه اردک برخوردار است ما باید تمام توان خود را به کار ببندیم که مبادا با بروز انفولانزا این فرصت به تهدید تبدیل شود .


وی تأکید کرد: دستگاههای اجرایی باید با اقدامات مناسب و کارشناسانه در خصوص مبارزه با انفولانزای فوق حاد پرندگان وارد عمل شوند.


کاغذلو سرکشی و نظارت به بوفه های عرضه مواد خوراکی در مدارس و همچنین تامین آب اشامیدنی سالم برای تمامی روستاها را خواستار شد و افزود: تا پایان سال ۹۸ هیچ روستایی نباید با مشکل تامین اب شرب مواجه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است