Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون بدنسازی با اعلام اینکه برای برگزاری رقابت‌های مردان آهنین و پخش آن در ایام نوروز آماده‌ایم، گفت: چندین بار با صدا و سیما مذاکرده داشته‌ایم اما با پخش این برنامه مخالفت کرده‌اند.

فرامرز خودنگاه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور قوی‌ترین مردان ایران اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۱ استان و در سطح کیفی بسیار خوبی در مهدی‌شهر استان سمنان و در میان استقبال بسیار خوب مردم طی ۳ روز برگزار شد که در نهایت استان البرز به عنوان قهرمانی رسید و تهران و اصفهان نیز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون بدنسازی افزود: این دوره از رقابت‌ها در ۳ مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار شد که در نهایت رامین فرج‌نژاد از البرز، نعمت جلالی از تهران و مجتبی محمدزاده از البرز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و مهدی دشتی از خراسان رضوی، رضا قیطاسی از همدان و ایمان شمس از البرز نیز در رده‌های چهارم تا ششم ایستادند.

وی با اشاره به حضور نفرات مطرحی همچون مسلم دارابی، علی اسماعیلی و مهرداد باجلان در این رقابت‌ها، گفت: این مسابقات بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای و در کمال آرامش و با استقبال بسیار خوب مردم برگزار شد. مهدی دشتی نیز در این مسابقات توانست با بلند کردن کنده ۱۹۰ کیلوگرمی، ۱۰ کیلوگرم رکورد کشور را که متعلق به پیمان ماهری‌پور بود ارتقا دهد.

خودنگاه در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به استقبال مردم، آیا برنامه "مردان آهنین" امسال در ایام نوروز پخش خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: متأسفانه چندین بار با مسئولان صدا و سیما و شبکه ۳ در این باره مذاکره کردیم اما حاضر به پخش این مجموعه نیستند و می‌گویند این رقابت‌ها با حاشیه همراه است. این در حالی است که در سال‌های گذشته این برنامه میلیون‌ها مخاطب داشت و جوانان بسیاری نیز تشویق شدند تا به سمت ورزش بروند. سال گذشته نیز با وجودی که این برنامه در تایم نامناسب و به صورت غیرمنظم پخش می‌شد اما باز هم جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما بود.

وی با تاکید بر اینکه برای برگزاری این رقابت‌ها در فاصله یک ماه مانده تا ایام عید آماده‌ایم، گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کرده‌ایم و کاملاً آماده‌ایم تا این رقابت‌ها را با قدرت و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای در کمال آرامش برگزار کنیم، امیدواریم مسئولان سیما نیز خواسته مردم و ورزشکاران را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیما مسابقات قویترین مردان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تیم قایقرانی آب‌های آرام کشورمان با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.


مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایقران در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.

تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.


 محمدنبی رضایی به عنوان قایقران و ایمان پورعزیز به عنوان مربی از مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند.

مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی

کایاک بانوان:

الناز شفیعیان

کانوی بانوان:

هیوا افضلی

کایاک مردان:

علی آقامیرزایی

کانوی مردان:

عادل مجللی

کیا اسکندانی

محمدنبی رضایی

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • «مهمانی» و «مردان آهنین» در تلوبیون پیشتاز شدند
  • بیماری عجیب نیما کرمی حاشیه ساز شد + فیلم