Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@09:59:07 GMT

بهترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۸۱۹

بهترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن

پول‌نیوز - برای رسیدن به وزن ایده آل، تنها نباید به محتویات بشقاب غذا نگاه کنید. نوشیدنی های پرطرفدار زیادی بخاطر وجود کربوهیدرات فراوان، شما را از هدفتان دور می کنند.

اما در مقابل، 5 نوشیدنی مطلوب و خوش طعم در دسترس هستند که به کاهش وزن شما کمک شایانی می کنند.

آب: اما اگر می خواهید نوشیدنی شما علاوه بر سلامتی منجر به افزایش وزنتان نشود، آب گزینه ای عالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانید برای تنوع بخشیدن به طعم آب، چند قطره از یک لیمو را در آن بچکانید. حتی ترکیب مقداری آب گوجه فرنگی با آب نیز می تواند نوشیدنی سالم و خوش طعم باشد.

آب سبزیجات: فیبر موجود در سبزیجات، یکی از بهترین گزینه ها در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن، به حساب می آید. آب سبزیجات، می تواند علاوه بر تامین فیبر بدن می توانند بخاطر داشتن طعم های تند و مخصوص، حس چشایی شما را در جهت مثبت، تحریک کند.

چای شیرین نشده: قدرت چای سبز در افزایش میزان سوخت و ساز بدن و کمک به کم کردن وزن، ثابت شده است. می توانید آن را به صورت سرد یا گرم، به همراه مقداری عسل و یا شیرین کننده دیگری که قند کمی دارد، بنوشید. البته چای قرمز هم همانند چای سبز، حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می تواند علاوه بر کمک به کاهش وزن، سموم انباشت شده در بدن را پاکسازی کند.

قهوه: نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح می تواند منجر به افزایش کافئین و سرکوب احساس گرسنگی شود. همچنین اضافه کردن شیر و مقدار بسیار کمی شکر به قهوه، توصیه می شود.

شیر کم چرب: شیر، منبعی عالی از پروتئین ها، ویتامین دی و کلسیم است که می تواند به رشد و استحکام استخوان ها کمک شایانی نماید. البته شیر کم چرب و بدون خامه. اگر با مصرف شیر مشکل دارید، می توانید آن را به همراه مقدار کمی قهوه و یا کاکائو مصرف کنید. شیرکاکائو بهترین نوشیدنی انرژی زا است.

منبع: آوای سلامت

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نوشیدنی کاهش وزن پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه مصرف نوشیدنی‌های شیرین و ضربان نامنظم قلب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکته قلبی و نشانه‌های آن (فیلم) معجونی برای تقویت قلب در طب سنتی (فیلم) سیگار چه تاثیری روی بدن دارد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • موافقان و مخالفان نوشیدن قهوه چه می‌گویند؟
  • قهوه خور‌ها بخوانند
  • قهوه خورها بخوانند
  • نوشیدنی‌هایی که می‌توانید برای کاهش وزن در صبحانه بنوشید
  • چرا سیب بهترین انتخاب برای سلامتی است؟
  • بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی
  • چطور بدون نوشیدن قهوه سرحال و هوشیار باشیم؟
  • کاهش وزن با این نوشیدنی ترش
  • (ویدئو) رابطه مصرف نوشیدنی‌های شیرین و ضربان نامنظم قلب
  • رابطه مصرف نوشیدنی‌های شیرین و ضربان نامنظم قلب (فیلم)