Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا تابش نماینده اردکان جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۲۷ بهمن) مجلس و در موافقت با کلیات بودجه ۹۸، گفت: ملت ایران در عین وفاداری به نظام از همه دست‌اندرکاران امر گلایمند هستند، اما مردم باید به این باور برسند که دولت مجلس برای حل مشکل آن‌ها اهتمام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتماد مردم به حاکمیت کلید رفع تمام مشکلات است و کشور را در مقابل توطئه‌ها بیمه می‌کند.

تابش تصریح کرد: حوادث تروریستی و توطئه‌های بین المللی و گسترش تحریم‌ها حاکی از عمق کینه اسکتباری و دنباله‌رو‌های ضعیف آن‌ها در منطقه است.

نماینده اردکان با بیان اینکه در شرایط کنونی بودجه صرفا یک سند مالی نیست، اظهار کرد: در بحث نفت احکام خاصی دیده شده است، در لایحه بودجه ۹۸ به شفاف سازی در شرکت‌های دولتی توجه شده و بودجه مناطق آزاد هم به صورت شفاف آورده شده است.

وی افزود: بودجه ۹۸ در شرایط سخت تدوین شده نه اینکه اشکال ندارد، اما در شرایطی تدوین شده که کاهش درآمد‌های حاصل از درآمد‌های نفتی داریم. بودجه ریزی را بر اساس عملکرد را پیش بینی کردیم و بودجه عمرانی را افزایش داده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: بودجه سه دوازدهم بلاتکلیفی عجیبی ایجاد خواهد شد، به اصلاح ساختار بودجه تاکید دارم و بدون تردید دولت در تدوین بودجه با محدودیت‌های پنهان و آشکار روبه رو بوده است.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نمایندگان مجلس بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد وحیدی با اشاره به برگزاری هزار و سی‌وششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش کشور به ریاست وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضا، با تأکید بر توجه به جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و تأمین هزینه‌های بودجه‌ای دانشگاه در جذب آن، هزینه‌های افزایش پذیرش دانشجو و تأمین فضا‌های آموزشی آنها را از جمله موارد ضروری در خصوص دانشگاه فرهنگیان برشمرد.
وی همچنین اجرای کامل احکام رتبه‌بندی برای شاغلان و بازنشسته‌های ۱۴۰۰، پاسخ به مطالبات فرهنگیان، لزوم تقویت بودجه سنواتی آموزش و پرورش، اولویت‌بندی در پرداختی حق‌التدریس ها، امتحانات، کیفیت‌بخشی و سرانه‌ها را مورد تأکید قرار داد.

دیگر خبرها

  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • برنامه هفتم به‌زودی به دولت ابلاغ می‌شود/ رشد۲۳ درصدی بودجه در سال ۱۴۰۳
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • اصلاح برخی ارقام درآمدهای مالیاتی در قسمت دوم بودجه
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • خطرات پنهان رژیم غذایی فستینگ متناوب؛ ۸ ساعت گرسنگی، ۱۶ ساعت خطر؟