Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:35:49 GMT

اصفهان| سالک: اینستکس کلاه گشاد دیگری بر سر مردم است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۹۶۱

اصفهان| سالک: اینستکس کلاه گشاد دیگری بر سر مردم است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اینستکس کلاه گشاد دیگری بر سر مردم است که علی‌رغم اینکه پول ایران برای اینستکس بلوکه می‌شود اقلام مورد تحریم آمریکا را نیز دریافت نخواهیم کرد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهاناظهار داشت: اینستکس کلاه گشاد دیگری بر سر مردم است که اروپا هیچ نفتی تاکنون نخریده و این یک نوع بی‌ادبی نسبت به کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هند، چین، کره، ژاپن و سایر کشور‌ها که نفت را خریده‌اند می‌گویند پولتان را به واحد پول خودتان به دبیرخانه‌ای که در فرانسه مستقر است واریز کنید ولی ایران پولی دریافت نخواهد کرد.

«اینستکس» وضع اقتصادی مردم را بدتر می‎کند/ اروپا بدون پیش‌شرط به تعهدات برجام عمل کندنامه مهم احمد توکلی به مجمع تشخیص و مجلس/ «اینستکس» معیشت مردم را تنگ‎تر می‎کندعضو کمیسیون امنیت ملی: "هیچ" اقدام عملیاتی برای اجرای "اینستکس" صورت نگرفته است+فیلم

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه ایران در ازای نفت، غذا و دارو دریافت می‌کند آن هم طبق میل آنها، تصریح کرد: حتی کلیه اقلامی که تحریم آمریکا هستیم را نیز دریافت نمی‌کنیم و پول کشور نیز بلوکه می‌شود.

سالک خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها هم مانند آمریکا قابل اعتماد نیستند و اگر گروه مذاکره کننده به ظرفیت‌های داخلی کشور تکیه نکنند ممکن است امتیازاتی بدهند.

وی یادآور شد: اروپایی‌ها در بیانیه 9 ماده‌ای خود اعلام کردند که به شرطی اینستکس را می‌دهند که FATF تائید شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است