Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@15:04:47 GMT

جام جهانی قطر ۴۸ تیمی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۹۸۹

به گزارش پارس نیوز، 

جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) درباره افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: من نسبت به این موضوع خوش‌بین هستم ولی این کار آسانی نیست.

فیفا قرار است در جلسه‌ای که ماه آینده در میامی برگزار می‌شود، تصمیم نهایی درباره ۴۸ تیمی شدن جام جهانی را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر اعلام کرده است برای جام جهانی ۳۲ تیمی آماده می‌شود و در صورت افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی باید مسائل جغرافیایی و سیاسی را مدنظر قرار داد.

رئیس فیفا درباره تنش زیاد در منطقه بین قطر و عربستان و تأثیر آن در میزبانی جام جهانی گفت: اینقدر بی تجربه نیستم که به این مسائل و تنش سیاسی بی دقت باشم. فوتبال بعضی مواقع می‌تواند جادو کند. برای مثال درباره همکاری مکزیک و آمریکا در میزبانی جام جهانی نیز صحبت‌هایی مطرح شد ولی این دو کشور در کنار کانادا میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ خواهند بود و با هم همکاری می‌کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس فدراسیون فوتبال فیفا عربستان مکزیک کانادا جام جهانی عربستان فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا قطر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!

به گزارش "ورزش سه"، پیننو داکاستا در گفتگوی جدیدی به اینکه ایوان خیمه، خورخه سانچز، تونی مارتینز و آندره فرانکو توسط سرخیو کونسیسائو از تیم حذف شده‌اند، واکنش نشان داد.

او گفت:«من نمی‌خواهم بگویم که این احساس وجود دارد یا مربی این احساس را دارد یا حتی در باشگاه چنین احساسی حاکم است، اما گاهی اوقات این اتفاق برای همه می‌افتد و این مسئله کیفیت فنی نیست. به‌نظرم مربی این احساس را دارد. او بازیکنان را تشویق می‌کند اما بازیکنانی هستند که تسلیم می‌شوند. آنها تلاش نمی‌کنند و نمی‌جنگند تا شرایط را تغییر دهند.

این وضعیتی است که در باشگاه پورتو وجود دارد و به‌نظر من مربی به این دلیل این تصمیمات را گرفته است.

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد