Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرپرست سازمان فرهنگي ، اجتماعي و ورزشي شهرداري قائم شهر منصوب شد.      

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درقائم شهر، دکتر معين پور طي حکمي آقاي حميدرضا مرادي عباس آبادي را با حفظ سمت  به عنوان  سرپرست سازمان فرهنگي ، اجتماعي و ورزشي منصوب  کرد.    
شهرداري قائم شهر چهلمين شهرداري است که همزمان با چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ،#سازمان فرهنگي ، اجتماعي و ورزشي را تاسيس نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

           
لازم به ذکر ميباشد از سرفصل هاي کاري اين سازمان ايجاد بستري مناسب براي توسعه و ارتقاء مراکز فرهنگي ، هنري و ورزشي ،  مشارکت مناسب شهروندان در اين زمينه ها  ،حمايت از هنرمندان ، ورزشکاران ، شناسايي و معرفي آداب و رسوم فرهنگ هاي مختلف اقوام ايراني  مي باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست سازمان فرهنگي اجتماعي و ورزشي شهرداري قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عید سعید فطر در زیر پرچم برگزار شد


به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس ، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ضمن تبریک عید سعید فطر بیان کرد: ویژه‌ برنامه‌های شاد و مفرح برای مردم شهربندرعباس و مهمانان به مناسبت عید سعید فطر در محل زیر پرچم از ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ تا ۲۴ فروردین برگزار شد.   مسلم عاشوری افزود: اجرای گروه سرود ، مسابقه ، گروه نمایش طنز ، اجرای نمایش باموضوع فرهنگ شهروندی ، اجرای خوانندگان و برپایی غرفه فرهنگی سازمان برای انجام نقاشی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه هايي بود که در این جشن ها اجرا شد.و مورد استقبال شهروندان و ميهمانان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • سرپرست پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • جشن عید سعید فطر در زیر پرچم برگزار شد
  • سرپرست پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی منصوب شد
  • سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد
  • دستیار ویژه معاونت سرآمدان و نخبگان منصوب شد