Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پیام خلیفه گری ارامنه آذربایجان که روز شنبه به ایرنای آذربایجان شرقی ارسال شد، آمده است:
' عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان را که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از فرزندان مرزبان غیور کشورمان شد شدیدا محکوم می‌نماییم.
جهانیان بدانند که چنین اعمالی نه تنها هرگز به امنیت و ثبات این مرز و بوم لطمه‌ای نخواهد رساند بلکه باعث انسجام و وحدت هر چه بیشتر آحاد ملت ایران و رسوائی دشمنان این سرزمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حادثه جانگذاز را به رهبر معظم انقلاب، ‌مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران، ملت غیور ایران و خانواده های معزز شهدا تسلیت عرض نموده ‌از درگاه خداوند متعال برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل، ‌برای شهدا علو درجات و برای کلیه داغدیدگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم'.
شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان شرقی همواره به مناسبت های مختلف ملی و دینی پیام های تبریک و تسلیت و همچنین بیانیه صادر می کند.
8023/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی خانواده رهبر معظم انقلاب ملت ایران نظام جمهوری اسلامی ایران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی

سینا حضرتی، امیرعلی آقازاده و حسین ملکی سه والیبالیست  آذربایجان شرقی به اردوی سه روزه انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور دعوت شدند.

این سه والیبالیست باید عصر روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در محل اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور در مجموعه ورزشی آزادی حضور داشته باشد.

اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور ماه (۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴) به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • واکنش‌های جهانی به حادثه اصفهان/ عمان محکوم کرد
  • چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش