Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: برخلاف موافقت ریاست دانشگاه آزاد کرمانشاه با افزایش فضای فیزیکی برای بسیج دانشجویی، ریاست دانشکده ادبیات هیچ ترتیب اثری به این درخواست نمی‌دهد.

محمدرضا آقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص سرپیچی مدیران دانشگاه آزاد کرمانشاه از دستورات ریاست این واحد گفت: خرداد ماه سال جاری طی درخواستی از محمدرضا حبیبی، رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه تقاضای افزایش فضای فیزیکی در اختیار بسیج دانشجویی را داشتیم که ایشان طی دستوری این موضوع را با اعلام موافقت به معاون آموزشی وقت دانشگاه ارجاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از طی مراحلی با توجه به آغاز ترم تحصیلی موفق به اخذ فضای فیزیکی جدید جهت بهبود فضای فیزیکی دفاتر بسیج دانشجویی نشدیم و درماه گذشته مجددا طی نامه‌ای از رئیس دانشگاه درخواست در اختیار قرار دادن فضا‌هایی را به ایشان تقدیم کردیم و ریاست دانشگاه به مدیرآموزش و معاون پژوهش ارجاع دادند که هر دو این مسئولان با درخواست بسیج دانشجویی موافقت کردند.  
آقایی ادامه داد: اما ریاست دانشکده ادبیات با رفتاری به دور از شان بسیج دانشجویی و فضای دانشگاه این درخواست را که دستور و موافقت رئیس دانشگاه، معاون پژوهشی و مدیر آموزش دانشگاه را در ضمیمه خود داشت عملا بی اثر دانسته و به هیچ عنوان ترتیب اثری به آن ندادند.
وی تاکید کرد: باید گفت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه با قریب ۴۰۰۰ عضو عادی و فعال تنها کمتر از ۸۰ متر فضای فیزیکی در تمام دانشکده‌های دانشگاه را در اختیار دارد. دفتر مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه نیز با حضور بیش از ۱۰ معاونت فعال و همچنین یکی از دفاتر اصلی دانشکده مدیریت در یک فضای ۳۰ متری قرار دارد که به هیچ عنوان برازنده و مکفی حجم فعالیت‌های بسیج دانشجویی نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه ادامه داد: دفتر مرکزی بسیج دانشجویی خواهران با بیش از ۱۰ معاونت فعال در انتهای یک راهرو قرار دارد که با یک پارتیشن چوبی از فضای اصلی جدا شده که دارای فضایی کمتر از ۱۵ متر مربع است.

وی بیان کرد: در هریک از دانشکده‌های دانشگاه، دفاتر بسیج دانشجویی در مظلومانه‌ترین حالت و در فضا‌هایی کوچک و با کمترین امکانات اولیه اداری قرار دارند.

آقایی خاطرنشان کرد: این در حالی است که طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، دفاتر بسیج دانشجویی دانشکده‌ها باید به صورت تفکیک خواهر و برادر فعالیت داشته باشند که عملا با وضعیت موجود این مهم امکان پذیر نیست و از این نظر باعث محدودیت در فعالیت بسیج دانشجویی دانشکده‌ها شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌تر در این فکر بودیم که اقدامات محدود ساز علیه بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد با تغییر مدیریت‌ها پایان یافته، اما عملا در بعضی از بخش‌ها و مدیریت‌ها همچنان روال سابق ادامه دارد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرمانشاه رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر