Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان بضاعتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار، اظهار کرد: این طرح هرسال اسفندماه در مناطق شهری اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح استقبال از بهار برخی دیوارهای شهر نقاشی شده و پرچم‌های رنگارنگ در مناطق مختلف نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به رنگ‌آمیزی جدول‌های سطح شهر اشاره کرد و گفت: به همه مناطق شهر و سازمان‌ها ابلاغ می‌شود که این طرح را از ابتدای اسفند اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بضاعتی پور به اهمیت نورپردازی شهر در آستانه سال نو اشاره کرد و گفت: امحای دیوارهای مزاحم شهری نیز در دستور کار قرار دارد که اجرایی خواهد شد.

به گفته وی علاوه بر اجرای طرح استقبال از بهار در مناطق مختلف شهر درختکاری و گل‌کاری انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج ابراز امیدواری کرد با انجام اقدامات یادشده در سال جاری شاهد شهری شاد و بانشاط داشته باشیم.

کد خبر 4543780

منبع: مهر

کلیدواژه: روز درختکاری شهرداری کرج شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر اراک، اجرای طرح‌های خلاقانه در المان شهری را موجب ایجاد و شکل‌گیری طرح‌های بدیع در سفره‌های هفت سین نوروزی برشمرد و گفت: المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن موجب شده تا طرح‌های تلفیقی سفره‌های هفت سین نوروزی و قرآنی در معابر شهری جانمایی شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در ایام پایانی سال برای حفظ پاکیزگی شهر بیشتر فعالیت می‌کند افزود: فعالیت خدمات شهری شهرداری تعطیل بردار نیست بر این اساس رسیدگی به وضعیت تنظیف و پاکسازی شهر، نظارت بر پاکیزگی و آمادگی شهر و سرویس‌های بهداشتی، جمع‌آوری نخاله‌ها، ساماندهی معابر و آماده‌سازی شهر از جمله فعالیت‌های شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک، اجرای طرح‌های خلاقانه در المان شهری را موجب ایجاد و شکل‌گیری طرح‌های بدیع در سفره‌های هفت سین نوروزی برشمرد.

قربانی تصریح کرد: به منظور گرامیداشت ماه مبارک رمضان و در راستای افزایش زیبایی بصری شهری و هم‌خوانی معابر با این ایام، توسط شهرداری این منطقه نصب المان حجمی ویژه ماه رمضان در اراک اجرایی شد.

وی افزود: المان‌های شهری علاوه بر ایجاد زیبایی، کیفیت محیط شهری را نیز ارتقا می‌دهد که در روحیه شهروندان نقش مثبت و مؤثری دارد.

رئیس شورای شهر اراک خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، برنامه‌ریزی‌ها باید به شکلی باشد که در حوزه نشاط اجتماعی فعالیت خوبی انجام شود و هم در موضوعات مذهبی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قربانی ادامه داد: در این راستا المان‌هایی که قرار شده بود در سطح شهر مورد استفاده قرار گیرند، تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت را با هم مورد توجه قرار داده و این یک اقدام ارزنده‌ای خواهد بود.

کد خبر 737657

دیگر خبرها

  • استقبال از فصل بهار، فصل شکوفایی درختان در ساوجبلاغ
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • اجرای طرح سرشاخه‌کاری در ۵۰ هکتار از باغات گردوی خلخال
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • تعصبات حزبی و جناحی نباید دلیلی برای جابه‌جایی افراد شود