Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه راهکارهای آنچه که امروز مشکلات کشور است را می‌توان از دفاع مقدس پیدا کرد گفت: اگر امروز جبهه مقاومت در دنیا در حال تشکیل است حاصل خون شهدا و ترویج فرهنگ شهادت بعد از جنگ تحمیلی است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار احمد حق‌طلب صبح امروز در آئین افتتاح نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان که در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد با تسلیت شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی در سیستان اظهار داشت: استان کرمان به حق مردمی فرهیخته و با بصیرت دارد و شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این روزها کرمان میزبان برگزاری دومین کنگره شهدای استان و نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس است گفت: باید قدر این ایام که سرشار از عطر و نام و یاد شهدا است را بدانیم.

کتاب «آنچه یادم مانده است» با حضور سردار نقدی در تبریز رونمایی شدفرمانده سپاه کرمان: ملت ایران در ادامه راه شهدا هیچ تردیدی نداردفرمانده سپاه کرمان: مردم ایران ‌مشکلات اقتصادی ‌جامعه را پای نظام ‌نمی‌گذارند

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کردند افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود مطرح کردند که محتوای کتاب‌های دفاع مقدس به ذهن جوانان برسد و صرفا به تالیف کتاب بسنده نشود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را تقریظ کردند که نشان از اهمیت چاپ و نشر کتاب‌های در حوزه دفاع مقدس است تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم جبهه مقاومت در دنیا در حال تشکیل است حاصل خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال‌های بعد از دوران جنگ تحمیلی است.

حق‌طلب یکی از ابزار ترویج فرهنگ دفاع مقدس را برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: راهکارهای آنچه که امروز مشکلات کشور است را می‌توان از دفاع مقدس پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود دفاع مقدس فرصت تنفس به انقلاب اسلامی را داد و باید از این فرصت بهره‌گیری کنیم گفت: کار بی‌نظیری در استان کرمان در بحث کنگره شهدا در حال انجام است و از نزدیک شاهد این شگفتی‌ها هستم.

انتهای پیام/ن

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ شریفی با اشاره به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج زارچ در ماه مبارک رمضان با رویکرد ۳۰ روز ۳۰ خدمت گفت: در راستای برپایی سفره افطاری ساده، ۵ هزار بسته‌بندی به همت خیران تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه‌ی مساجد شهرستان بین نمازگزاران و روزه‌داران توزیع شد.   شریفی افزود: هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ افطاری ساده، تقویت روحیه معنوی روزه‌داران به‌ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • جنایات اسرائیل در غزه و اثبات حقانیت تشکیل جبهه مقاومت در منطقه
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • تحویل سرخ سال ۶۷ روی جاده ام‌القصر/ مصداق «احسن الاحال» را در سیمای رزمندگان می‌دیدیم
  • ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست