Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@03:05:15 GMT

سرود ۲۰۰۰ نفری «پاسدار» اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۳۹۷

سرود ۲۰۰۰ نفری «پاسدار» اجرا شد

سرود ۲۰۰۰ نفری با عنوان «پاسدار» در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت در اصفهان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، با آغاز مراسم تشییع پیکر ۲۷ شهید مدافع امنیت کشور، شور و حال وصف ناشدنی شهر اصفهان را فرا گرفته و هر لحظه بر خیل جمعیت تشییع کنندگان افزوده می‌شود که در این میان حضور جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بیشتر به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاوه بر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور اصفهان، حضور مسئولان استان و نیز مسئولان کشوری و لشکری از جمله سرلشکر رحیم صفوی مشاور رهبر انقلاب، معاون رئیس جمهوری به نمایندگی از هیئت دولت، دادستان کل کشور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور و غیره در کنار تشییع کنندگان، جالب توجه است.

 

گفت‌وگوی خبرنگاران با شرکت‌کنندگان این مراسم حاکی از آن است که این تشییع کنندگان ‌همگی اتفاق نظر دارند که این اعمال کورکورانه دشمنان خللی در عزم و اراده مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی آنان از ولایت فقیه ندارد بلکه با چنین اتفاقاتی اراده ملت ایران در مبارزه با استکبار راسخ‌تر خواهد شد.

 

حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس برای ابراز همدردی با خانواده شهدای مدافع امنیت، صحنه‌های بسیار زیبایی را از حماسه‌آفرینی خانواده‌های شهدا در کنار حماسه‌ای که خود شهدا آفریدند رقم زده است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، ۲۷ تن از جوانان مدافع امنیت اکشور، طی یک حمله تروریستی به اتوبوس حامل پرسنل سپاه به شهادت رسیدند که شهدای شهر اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدا و پیکر شهدای دیگر استان‌ها پس از نشییع به استان خود منتقل خواهد شد./

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی راهپیمایی22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حمله تروریستی 22 بهمن وزیر ارشاد ایران نماز جمعه اردبیل حادثه تروریستی زاهدان شهدای مدافع حرم شهدا یادواره شهدا شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی

(تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی

دیگر خبرها

  • پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری