Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@23:45:24 GMT

سردار اشتری: یگان ویژه در دی ماه ۹۶ مقتدرانه عمل کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۴۰۵

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در جمع کارکنان یگان ویژه استان خراسان رضوی با بیان اینکه نقش موثر یگان ویژه برای خنثی سازی و مقابله با اتفاقاتی که طی یکی دو سال اخیر رخ داده قابل تقدیر است، گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی واقعاً خوب عمل کردند و توانستند به خوبی از عهده وظایف محوله برآیند؛ مسئله مهم حضور مقتدرانه و هوشمندانه همراه با تدبیر و حوصله داشتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دی ماه سال ۹۶ ماموران یگان ویژه در سراسر کشور مقتدرانه و هوشمندانه اقدام کردند و با آمادگی‌هایی که داشتن توانستند صحنه را مدیریت کنند، گفت: یگان ویژه از قوی‌ترین و در عین حال با فکرتریننیروها در مجموعه نیروی انتظامی است.

اشتری با تاکید بر اینک باید فرماندهان یگان ویژه با کمک معاونت تربیت و آموزش ناجا به مطالعه و کالبد شکافی حوادث مختلف پرداخته و به آسیب شناسی آن پی ببرند، گفت: اگر اقدامات پیشگیرانه به موقع انجام شود می‌توان از بروز حوادث جلوگیری کرد، بنابراین مدیریتی صحیح است که با کمترین هزینه بتوان رویدادها و وقایع را خنثی کرد.

براساس اعلام پورتال پلیس، فرمانده ناجا یگان ویژه را باعث اقتدار ناجا توصیف کرد و گفت: یگان ویژه از جوانان انقلابی، ولایت مدار و در یک کلام مجاهد فی سبیل الله تشکیل شده و مایه افتخار ماست.

اشتری با بیان اینکه آمادگی و توانمندی یگان ویژه باعث دلگرمی است گفت: با آموزش مستمر به خصوص آموزش‌های تخصصی، عقیدتی و سیاسی باید این موضوع را ارتقا داده و آموزش‌هایی که ما را به پلیس حرفه‌ای و توانمند تبدیل می‌کند را استمرار بخشیم، خوشبختانه در این مسیر در حرکت هستیم اما باید توانمان را تقویت کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد /فراجا عذرخواهی کرد
  • (تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم