Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان لبنان پس از تشکیل کابینه جدید و رای اعتماد مجلس به آن،گفت که نمایندگان با اولین هدف خود که همان مقابله با فساد است وارد همکاری با دولت جدید می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «دیلی استار»، رئیس پارلمان لبنان پس از تشکیل کابینه جدید و رای اعتماد مجلس به آن،گفت که نمایندگان با اولین هدف خود که همان مقابله با فساد است وارد همکاری با دولت جدید می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نبیه بری» به افرادی که برای دیدار با او به محل اقامتش در «عین التینه» آمده بودند گفت که هدف نمایندگان برای مقابله با فساد ،نشان دهنده مسئولیت آنها برای خدمت به عنوان ناظران بر کار دولت است.

بری افزود:کابینه جدید لبنان از بسیاری از بلوک های پارلمانی تشکیل شده است و این وضعیت،کابینه را در معرض نظارت و پاسخگویی بیشتر قرار می دهد.

او در پاسخ به اینکه آیا کابینه اقداماتی را برای پاسخگو بودن وزرا انجام می دهد یا خیر،گفت: «این حداقل کاری است که پارلمان باید انجام بدهد،گرچه برای اعلام مقابله با فساد کافی نیست.کار مسئولانه و سخت باید از سوی همه برای ریشه کن کردن دائمی فساد انجام شود.»

رئیس پارلمان لبنان تصریح کرد که اگر وزیر یا کارمندی عامل فساد باشد باید بلافاصله تنبیه و از کار برکنار شود.

وی افزود: «اگر برای مقابله با فساد تصمیم جدی گرفته ایم باید این مسیر را طی کنیم.»

نبیه بری گفت که با توجه به وضعیت سخت اقتصادی در کشور،دولت نمی توتند وقت را تلف کند.

دولت سوم سعد حریری،نخست وزیر لبنان شب گذشته با اکثریت آرا از مجلس رای اعتماد دریافت کرد.

با رای اعتماد پارلمان،دولت جدید می تواند برنامه ای جامع شامل اقدامات مختلف برای بهبود وضعیت اقتصادی و مالی کشور داشته باشد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد حادثه تروریستی حمله تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی اردبیل نماز جمعه نبیه بری فساد لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب و معرفی شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

اعضای ناظر در شورای نظارت بر صدا و سیما انتخاب شدند

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد