Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره میزان عیدی مددجویان این سازمان اظهار بی‌اطلاعی کرد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وحید قبادی دانا در حاشیه رونمایی از پویش لبخند مهربانی «عیدانه» (گامی نیک، سالی نیک) در جمع خبرنگاران درباره اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در سال آینده اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شد توانستیم مصوبه‌ای را در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در رابطه با افزایش اعتبارات قانون حمایت از معلولان در سال آینده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برآورد ما برای اجرای قانون حمایت از معلولان مصوبه اسفند 96، در سال آینده 12 هزار و 500 میلیارد تومان است که از این رقم 1100 میلیارد تومان در لایحه بودجه 98 دولت پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد و ارائه مستندات توانستیم این رقم را به 2100 میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برسانیم که بخشی از این رقم صرف هزینه‌های حق پرستاری معلولان خواهد شد. غیر از افزایش اعتبارات قانون حمایت از معلولان در سال 98، رایزنی نیز برای افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی شده است.

وی گفت: در ارتباط با مستمری کل مددجویان تحت پوشش بهزیستی که یک میلیون و 50 هزار نفر هستند، 7 هزار میلیارد تومان از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها تحت عنوان پرداخت مستمری در لایحه بودجه 98 پیش‌بینی شد که خوشبختانه توانستیم این رقم را در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به 8 هزار و 400 میلیارد تومان افزایش دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان در سال آینده گفت: البته این رقم با توجه به وضعیت تورمی و ارزش پول کشور نمی‌تواند مشکل مددجویان را به صورت کامل برطرف کنیم اما بخشی از آلام و دردهای دارای معلولیت برطرف می‌شود.

قبادی دانا همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه شفافیت در سازمان بهزیستی گفت: بنا داریم تا پایان بهمن ماه یارانه‌ای که به مراکز نگهداری شبانه‌روزی پرداخت می‌شود به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط شود و این در حالیست که در گذشته این یارانه‌ها به صورت دستی پرداخت می‌شد.

وی گفت: بر همین اساس علاوه بر شفافیت در یارانه مراکز شبانه‌روزی، یارانه مراکز روزانه نیز شفاف خواهد شد و مبالغ به صورت متمرکز در اختیار مراکز نگهداری قرار خواهد گرفت و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، یارانه مراکز روزانه نیز تا پایان اسفند ماه شفاف خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین درباره پرداخت توزیع بسته‌های حمایتی به مددجویان دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی گفت: توزیع این بسته‌ها از طریق وزارت رفاه و البته پس از تامین اعتبارات انجام می‌شود که البته ما به همراه کمیته امداد تلاش‌های بسیاری برای تامین این اعتبارات انجام داده‌ایم که امیدواریم این کار انجام شود.

وی درباره زمان توزیع بسته‌های  حمایتی نیز گفت: در حال حاضر نمی‌توان در این زمینه زمان دقیقی را اعلام کرد ولی امیدواریم تا پایان سال اعتبارات این بسته‌ها تامین شود.

قبادی دانا همچنین درباره به تعویق افتادن مستمری مددجویان نیز گفت: شاید این موارد به صورت موردی پیش بیاید و بر همین اساس این افراد می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی استان‌ها این موضوعات را پیگیری کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان درباره زمان و مبلغ عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز گفت: هنوز در این زمینه اطلاع دقیقی پیدا نکردیم و طی روزهای آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

"نیازمندی" برای ورود به چرخه بهزیستی تهران وجود نداردتوزیع دو" بسته حمایتی" به مددجویان بهزیستی تا پایان سال

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه کالاهای نفتی طی ماه نخست ۱۴۰۳ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۲ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۳۳۱ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۴ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۹۰ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۶۲۱ تن بوده است.

بارگیری بیش‌از ۱۱ میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی فروردین‌ماه امسال، معادل ۵ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۶۹۶ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۴۸۱ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۱ میلیون و ۲۴ هزار و ۱۷۷ تن بوده است.

تخلیه و بارگیری بیش‌از ۷ میلیون تن کالای غیرنفتی

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی طی ماه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۶ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۹ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۷۷۲ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۷ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۷۹۸ تن بوده است.

رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین‌ماه امسال، معادل ۱۹۹ هزار و ۹۶۲ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۱۸۴ هزار و ۱۰۰ TEU بود، رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6086550 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل دخانیات/ فروش سیگار به صورت نخی غیرقانونی است
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه