Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ بابک‌ نمک‌شناس درباره جزئیات حمله به خودروی گشت‌ ارشاد در میدان نبوت گفت: ساعت 18 روز گذشته (26 بهمن 97) مأموران پلیس امنیت اخلاقی به دو نفر از بانوان که با پوشش خود، هنجارهای جامعه را رعایت نکرده بودند، تذکر داد که آنها اقدام به جوسازی، هیاهو و فحاشی نسبت به پلیس کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ گفت: پلیس به علت اهانت و جوسازی، قصد انتقال آنها به مقر پلیس را داشت که این افراد با رفتار و گفتارهای زننده خود، از دستور پلیس تمرد کردند و با همدستی چند عابر، با یورش به سمت خودروی پلیس و شکستن شیشه، قصد چپ کردن خودروی پلیس را داشتند که یکی از مأموران با شلیک تیر هوایی مانع این اقدام اخلال‌گران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود، در برابر رفتارها و پوشش های هنجارشکن مسئول است و نمی‌تواند نسبت به اینگونه مسائل بی‌تفاوت باشد و بدون تردید مأموران، با افرادی که بخواهند از دستور پلیس سرپیچی کنند، با اقتدار برخورد خواهد کرد و اسیر جوسازی رسانه‌ها نخواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ بابک‌ نمک‌شناس حمله به خودروی گشت‌ ارشاد مأموران پلیس امنیت اخلاقی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ حمله به خودروی گشت ارشاد درمیدان نبوت اهانت و جوسازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان