Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: علی اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در جلسه نوبت عصر امروز (شنبه ۲۷ بهمن) در صحن علنی پارلمان تذکرات کتبی نماینگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرای کشور را قرائت کرد.

**تذکر شمس الله شریعت نژاد نماینده رامسر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استثمار نیرو‌های قراردادی معین پرستار که بیش از ۱۵ سال سابقه کار دارند و قرارداد آن‌ها یک ساله و بدون سابقه است، اما در عین حال باید انگیزه خدمت داشته باشند، تا کی باید در بیمارستان‌های دولتی این موضوع ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** تذکر یعقوب شیویاری نماینده میانه به وزیر نیرو، علت عدم آبگیری سد آماده شده شهریار شهر میانه چیست؟ چرا تکلیف روستائیانی که جهت مساعدت در ساخت و شکوفایی منطقه زمین‌های خود را به قیمت نازل فروخته‌اند مشخص نمی‌کنید؟

** تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر به وزیر کشور، پاسداری از شعائر اسلامی و انقلاب توسط شهرداری‌های کشور در ایام‌الله دهه فجر که متأسفانه از تبلیغات ابتدایی توسط شهرداری‌ها خودداری شده است.

** تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور به رئیس جمهور، گرانی و افزایش روز افزون قیمت کالا‌های مصرفی به ویژه محصولات خوراکی موجب نارضایتی عمومی شده است، می‌طلبد که با قدرت جلوی آن گرفته شده و نسبت به کاهش و تصویب قیمت‌ها اقدام کرد.

**تذکر زاهدی نماینده کرمان به وزیر جهاد کشاورزی، در روز‌های اخیر قیمت گوشت قرمز و مرغ و برخی اقلام لبنی به شدت افزایش یافته است به شکلی که اقشار مستضعف قادر به خرید نیستند لطفا برنامه‌ریزی و چاره‌جویی کنید. به وزیر صنعت، معدن و تجارت، قیمت خودرو‌های داخلی در روز‌های اخیر افزایش یافته است، انتظار است نظارت و کنترل بیشتری بر بازار اعمال شود.

**تذکر زاهدی به رییس‌جمهور، گرانی و افزایش روزافزون کالا‌های اساسی به ویژه مواد خوراکی موجب نارضایتی عمومی شده است. با قدرت جلوی آن گرفته شود و در جهت تثبیت قیمت‌ها اقدام کنید.

** تذکر علی وقف چی، نماینده زنجان، طارم به وزیر آموزش و پرورش: تعیین تکلیف مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان

** تذکر حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند به وزیر امور خارجه، با تسلیت و تبریک به خانواده شهدای تروریستی استان سیستان و بلوچستان و محکوم کردن این اقدام بسیار زشت، تا کی باید شاهد اقدامات کوردلانه گروهک‌های تروریستی از داخل کشور‌های همسایه باشیم شما در این زمینه چه اقداماتی انجام دادید؟

** تذکر محمدرضا نجفی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر به وزیر کشور، با وجودی که شغل آتش‌نشانی در کشور بسیار سخت و زیان‌آور است و آثار ناشی از این شغل جان امدادگران را تهدید می‌کند و تعداد زیادی از این افراد جان خود را در ماموریت‌ها از دست می‌دهند با این وجود متاسفانه سازمان آتش‌نشانی و سازمان‌های امدادی در سراسر کشور هنوز توجهی به ایمنی آتش‌نشانان نشان نداده و شغلی به نام افسر ایمنی در این سازمان‌ها وجود ندارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تذکر نمایندگان مجلس گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی تولید مرغ با احیای ۱۹ مرغداری در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: باید تمامی ظرفیت‌های استان را در مسیر تولید کالاهای اساسی، کنترل ورود و خروج اقلام و نظارت بر نحوه عرضه، معطوف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید پس از احصا و شناسایی واحدهای تولید گوشت در استان به حل موانع آنها جهت افزایش ظرفیت تولید بپردازیم، افزود: این توان را داریم که با تهیه برنامه و راهبری ویژه، هدفگذاری دقیقی برای افزایش تولید گوشت در استان تعیین و آن را به عنوان الگو در کشور مطرح کنیم.

استاندار مطرح کرد: در سال گذشته در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد، حائز رتبه اول کشور شدیم و امسال نیز می‌توانیم با تمرکز بر روی امنیت غذایی استان، در جهت احیای واحدهای دامداری سبک و سنگین در کشور پیشتاز باشیم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: بر مبنای برگزاری مداوم جلسات تنظیم بازار و پیگیری‌های دستگاه مربوطه سال گذشته ۱۹ مرغداری فعال شده و ۹ واحد نیز برای افزایش ظرفیت تولید، مورد حمایت قرار گرفتند و به رشد ۴۳ درصدی تولید در این بخش رسیدیم.

استاندار البرز اظهار کرد: توفیقات بزرگی حاصل شده و باید به مردم گزارش عملکرد ارائه دهیم، از این رو ضرورت دارد مدیران با حضور در نماز جمعه و صدا و سیما و از طریق رسانه‌ها، آگاهی بخشی، امیدآفرینی و اطلاع رسانی کنند.

وی مطرح کرد: کارگروه ویژه رسیدگی به موضوعات دامداری‌های سبک و سنگین با هدف حمایت و جانمایی واحدهایی که در بافت شهری قرار گرفته‌اند، تشکیل شود.

عبداللهی با بیان اینکه تولید گوشت قرمز را باید در استان البرز با تعیین هدف، افزایش دهیم، اظهار کرد: ۱۷۲ واحد تولید دام سبک و سنگین به دلایل مختلف در استان غیرفعال هستند که باید نسبت به احیای آنها اقدام شود.

کد خبر 6077963

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • عوارض ۲۵ قلم کالای وارداتی شامل گوشت و خودرو ابلاغ شد
  • رشد ۴۳ درصدی تولید مرغ با احیای ۱۹ مرغداری در البرز
  • علت افزایش قیمت گوشت مشخص شد
  • جمعیت دام سبک به ۷۱ میلیون راس رسید