Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@12:28:26 GMT

فرگوسن سرمربی منچستریونایتد می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۸۹۷

فرگوسن سرمربی منچستریونایتد می‌شود!

سرمربی اسطوره‌ای پیشین شیاطین سرخ بار دیگر هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سرالکس فرگوسن برای اولین بار از زمان بازنشسته شدنش در منچستریونایتد، به نیمکت این تیم برمی‌گردد تا آن را در یک بازی خیریه به مناسب بیستمین سالگرد قهرمانی سه گانه شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس، جام حذفی این کشور و لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرگوسن که سال ۲۰۱۳ پس از کسب آخرین قهرمانی من‌یونایتد در لیگ برتر انگلیس تا به امروز، بازنشسته شد، تیمی را هدایت خواهد کرد که احتمالاً از اسطوره‌های این باشگاه تشکیل شده است و به مصاف تیمی متشکل از ستارگان سابق بایرن مونیخ خواهد رفت؛ همان تیمی که فرگی و شاگردانش در سال ۱۹۹۹ بازی یک بر صفر باخته مقابل آن را ۲ بر یک بردند و قهرمان اروپا شدند. قرار است عواید حاصل از این بازی به بنیاد خیریه منچستریونایتد اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

مربی مورد نظر فرگوسن برای هدایت منچستر

این بازی قرار است روز ۲۶ ماه می (۵ خرداد) - دقیقاً همان شبی که منچستریونایتد ۲۰ سال پیش با گل‌های تدی شرینگهام و اولگنار سولسشایر پیروز شد - پیروز شد برگزار شود.

فرگوسن در این باره گفت: من واقعاً منتظر این بازی هستم، اتفاقی که یک روز خاص را در اولدترافورد خواهد ساخت. تجدید دیدار با برخی چهره‌های آشنا فرصت فوق‌العاده‌ای است تا از فعالیت‌های بنیاد منچستر یونایتد حمایت کنیم.

فرگوسن ۷۷ ساله پس از عمل جراحی که اخیراً انجام داد برای مدتی قادر به حضور در ورزشگاه نبود اما او برای تماشای بازی هفته گذشته شیاطین سرخ مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به اولدترافورد رفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان بازگشت سر الکس فرگوسن سرمربی فوتبال لیگ جزیره منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام فدراسیون شمشیربازی، پیمان فخری هدایت تیم ملی اسلحه سابر را در بازی های المپیک را بر عهده خواهد داشت.

بر این اساس فخری ۹ خرداد به ایران سفر می کند تا ضمن انجام مذاکرت نهایی، همکاری با فدراسیون شمشیربازی و تیم ملی اسلحه سابر را به صورت رسمی آغاز کند.

این مربی در آغاز به کار حضور دوباره در راس تیم ملی اسلحه سابر، هدایت این تیم را در مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده خواهد داشت. این رقابت ها ۳۱ خرداد تا ۷ تیر به میزبانی کویت برگزار می شود.

قرار است تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ترکیب المپیکی خود متشکل از علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

پیمان فخری پیش از این و طی سال های متوالی هدایت تیم ملی اسلحه سابر را بر عهده داشت. حضور نمایندگان ایران در بخش انفرادی بازی های المپیک لندن و ریو و همچنین بخش تیمی بازی های المپیک توکیو با هدایت این مربی انجام شد.

فخری شهریور سال ۱۴۰۰ و بعد از بازی های المپیک توکیو از هدایت تیم ملی اسلحه سابر استعفا داد.

کد خبر 6080622 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر