Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:09:31 GMT

هافبک نساجی رکوردار سریع ترین اخراج لیگ هجدهم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۹۵۴

هافبک تیم نساجی قائمشهر با انجام یک خطای خطرناک در دقایق ابتدایی بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا سریع ترین کارت قرمز لیگ را دریافت کرده باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار سرد دو تیم نساجی و پارس جنوبی در هوای بارانی شهر جم خیلی آرام و بدون خلق هیچ موقعیت خاصی پیگیری می‌شود و باید داغ ترین اتفاق این مسابقه تا به الان را اخراج زودهنگام علی اصغر عاشوری بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 15 مسابقه یک توپ در میانه میدان جریان داشت و می‌رفت که به هافبک تیم پارس برسد. در حالی که هیچ موقعیت خاصی وجود نداشت عاشوری برای دفع توپ پای خود را بیش از حد بالا آورد و با کف پا به صورت بازیکن میزبان ضربه‌ای را وارد کرد. در حالی که داور در دو قدمی صحنه حضور داشت با کارت قرمز مستقیم هافبک نساجی را جریمه و او را از زمین مسابقه اخراج کرد تا تعداد شاگردان جلالی به ده نفر کاهش پیدا کند. حالا باید دید سرخ‌های مازنی در ادامه مسابقه با یک یار کمتر چه نتیجه‌ای را کسب می‌کنند و آیا می‌توانند از باتلاق جم امتیاز به ارمغان آورند یا خیر.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نساجی پارس جم اخراجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور

براساس اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال تعداد ولادت‌های ثبت شده برحسب چند قلوزایی در سال ۱۴۰۲ ثبت شده است که در این بخش تهران در سال ۱۴۰۲ رکوردار چندقلوزایی در کشور بوده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال تعداد ولادت‌های ثبت شده برحسب چند قلوزایی در سال 1402 را منتشر کرد. بر همین اساس در سال 1402 تعداد 19 هزار و 443  مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، تعداد 18 هزار و 750  رویداد دوقلو، 671  رویداد سه قلو، 20 رویداد چهار قلو و تعداد 2 رویداد پنج قلو بوده است.

بر این اساس، حدود 3.7 درصد ولادت های ثبت شده در سال 1402 مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران  با 5 هزار و 787 رویداد، خراسان رضوی  با 3 هزار و 847 رویداد و خوزستان با 3 هزار و 106 رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده اند.

بیش از 51 درصد از تولدهای نوزادان در سال 1402 به پسران تعلق گرفت

همچنین بر اساس آمارهای سال 1402 بیشترین تعداد ولادت ها به میزان 405 هزار و 933 نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • نساجی صفر - تراکتور صفر
  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس