Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادتمند، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شک نکنید در بحث سوپرجام در چارچوب مقررات کشور و بین‌المللی مدافع کامل حقوق باشگاه خواهیم بود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

احمد سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: آنقدر به کادر فنی و بازیکنان و حمایت هواداران اعتقاد دارم که مطمئن هستم استقلال در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه باید به استقلال که در مسیر سختی در لیگ برتر و آسیا قرار دارد، کمک کرده تا به نتایج خوبی دست پیدا کند. ایمان دارم استقلال یکی از تیم‌هایی است که برای قهرمانی می‌جنگد و استحقاق رسیدن به آن را نیز دارد.

وی در مورد داوری این دیدار و همچنین حواشی قبل از بازی عنوان کرد: این مسائل خیلی به من ارتباط ندارد. درباره اینکه اشکان دژاگه چه حرکتی انجام داد یا دوستانی چه حواشی‌ قبل از بازی بوجود آوردند، حرف دارم، اما بهتر است وارد این مسائل نشویم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص طرح شایعاتی مبنی بر کنار کشیدن استقلال از پرونده سوپرجام گفت: همانطور که گفته بودیم، به عنوان اعضای هیئت مدیره هم قسم شده‌ایم از مواضع باشگاه در چارچوب قوانین محافظت و دفاع کرده و حتی لازم شد بجنگیم و این را جزو افتخارات خود می‌دانیم. دوستان شک نکنند در بحث سوپرجام در چارچوب مقررات کشور و بین‌المللی مدافع کامل حقوق باشگاه خواهیم بود. به عنوان یکی از اعضای کوچک استقلال اعلام می‌کنم که از موضع خودمان کوتاه نمی‌آییم.

سعادتمند ادامه داد: آدم متملق و چاپلوسی نیستم و اگر زندگینامه من را بررسی کنند، پی می‌برید که اهل چاپلوسی نبوده‌ام، اما شک نکنید وزیر ورزش و جوانان همیشه تأکید زیادی به رعایت قوانین داشته و همیشه حامی کارهایی بوده که در چارچوب قوانین باشد. ایشان پدر ورزش ایران هستند. در مقام چاپلوسی نیستم، اما وزیر ورزش برای همه رشته‌ها از کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و ... توانش را گذاشته است. ما در راستای حمایت از باشگاه و با صلاحدید عزیزان به عنوان مدافع حقوق باشگاه عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اختلافات میان وینفرد شفر و علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اختلافات بسیار کوچک در باشگاه پیش آمده که در هر خانواده‌ای میان پدر و پسر، برادر با برادر یا ... بوجود می‌آید. همگی در یک خانواده زندگی می‌کنیم و باید اختلافات را برطرف کنیم. برادر بزرگ‌تر در استقلال آنقد مناعت طبع دارد که ببخشد و برادر کوچک هم ارادت داشته و عذرخواهی کند! این موضوع خانواده ما است، اما موضوعی نیست که دیگران به آن دامن بزنند. همه تلاش ما این است که این هفته اختلاف کوچکی که در خانواده استقلال پیش آمده و خیلی مهم نیست را، با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل حل کنیم. دیگر شاهد این اختلافات نخواهیم بود، اما اگر باز هم باشد، ورود خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با پرونده پاتوسی بازیکن آفریقای جنوبی استقلال عنوان کرد: خدا را شکر با استعلام فدراسیون فوتبال از آفریقای جنوبی مشکل پاتوسی حل شد. توفیق داشتم که 11 سال پیش سرپرست تیم منتخب کاراته آسیا در مسابقات بین قاره‌ای در کیپ تاون آفریقای جنوبی بودم. در آنجا دوستان خوبی داریم و با تدبیری که شد، اجازه ندادیم حق‌مان پایمال شود و پاتوسی به جمع استقلال اضافه شد. با وجود اینکه پروسه کمی طول کشید، اما دوستان در فدراسیون فوتبال از شخص مهدی تاج گرفته تا بهاروند، خانم اسدی و فریبرز محمودزاده زحمت کشیدند. همچنین در باشگاه خودمان از تلاش‌های فتحی و معاونانش تشکر می‌کنم.

منزوی: چرا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ مرتب درباره استقلال حرف می‌زنند

 

سعادتمند در ادامه گفت‌وگو با تسنیم خاطرنشان کرد: از اسپانسر باشگاه دعوت خواهیم کرد تا تمام مباحث اسپانسری، درآمدهای باشگاه و مبالغ واریزی شفاف بررسی شود. علاقه‌مند بودیم که بدانیم کسی که اسپانسر استقلال بوده، کجای کار است. یکسری طرح و ایده‌هایی وجود دارد که به زودی اعلام خواهیم کرد. هواداران شاید نگران شکست اخیر برابر تراکتورسازی باشند، اما از این پس پیروزی‌های پی در پی استقلال آغاز می‌شود.

وی درباره اینکه استقلال زمین تمرین مناسبی ندارد و مشکلاتی در این زمینه بوجود آمده است، گفت: یکی از مباحثی که روی کمک اعضای هیئت مدیره حساب باز می‌کنیم، دوندگی برای کمپ مرحوم حجازی است. کمپی که بتواند به استانداردهای بین‌المللی رسیده و به سمت درآمدهای پایدار برود. اینها نیاز به زمان دارد، اما مطمئن هستم فتحی تلاش خود را خواهد کرد. در رابطه با زمین، کامران منزوی پیگیر بوده و جا دارد از او تشکر کنیم. این مشکل به زودی حل خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدوارم تصور نکنند که علاقه‌مند به مصاحبه هستیم. باور کنید هیچ علاقه‌ای به مصاحبه نداریم تا خودمان را مطرح کنیم، اما برخی مواقع لازم است برای شفاف سازی یکسری اطلاعات را اعلام کنیم تا هواداران در جریان قرار بگیرند.

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!

 به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، واگذاری دو تیم فوتبال بزرگ پایتخت توسط دولت قدمت بس دیرینه دارد و در این سال ها کمتر زمانی را پیدا می کنید که واگذاری این دو تیم تیتر یک رسانه ها نبوده باشد. در چند ماه اخیر اما این مسئله شدت گرفته است و این بار قرار است استقلال و پرسپولیس به دو بانک بزرگ کشور واگذار شوند! واگذاری که با حواشی رو به رو بوده است و نارضایتی های اهالی بازار سرمایه را نیز در پی داشته است. ماجرا چیست؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IXj

دیگر خبرها

  • شان دایچ: سیلی به بازیکنم؟ به عنوان برادر بزرگ‌تر با او شوخی کردم
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • گذری به مدرسه‌های تاریخی در گذر بازار اصفهان
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • برپایی بزرگترین رویداد قرآنی، جلوه‌ ارادت ملت به کتاب الهی
  • دریاچه اُوان نگینی در الموت
  • خورشید ما ذره‌ای کوچک از این ابرخوشه است
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان