Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:52:05 GMT

مسمومیت گروه کوهنوردی در بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۱۱۶

مسمومیت گروه کوهنوردی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از مسمومیت گروه ۱۳ نفره کوهنوردی ناشی از نشت گاز در شهر رستم کلا خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شجاعی اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۵ و ۳۴ دقیقه بامداد مبنی بر مسمومیت ناشی از نشت گاز بخاری در شهر رستم کلاً موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران با دریافت این خبر سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی‌های اولیه دریافتند، گروه ۱۳ نفره از کوهنوردان غرب مازندران که برای استراحت در یکی از حسینیه‌های این شهر مستقر بودند به علت نشت گاز دچار مسمومیت ناشی از نشت گاز بخاری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: با حضور عوامل امدادی مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و در تحت درمان قرار گرفتند و از این مرکز درمانی ترخیص شدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسموميت منطقه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در اردبیل

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امداد رسانی به ۲۸ نفر از کارمندان یکی از کارخانه های شهرک صنعتی شماره دو اردبیل توسط اورژانس ۱۱۵ اردبیل شامگاه یکشنبه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: عصر ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل، مبنی بر مسمومیت کارکنان یک کارخانه با گاز شیمیایی، سریعاً نزدیکترین آمبولانس مستقر در شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام شد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی اردبیل گفت: در ادامه طی ارتباط تلفنی مرکز دیسپچ اردبیل با تماس گیرندگان به علت افزایش مصدومان، دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از شهر نمین و اتوبوس آمبولانس اردبیل هم به محل اعزام شدند.

مهری افزود: بعد از رسیدن پرسنل اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه بلافاصله اقدامات درمانی در محل شروع و ۱۷ نفر توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان سبلان اعزام و ۱۱ نفر دیگر از مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس برای دریافت درمان‌های تکمیلی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: ۲۸ مصدوم این حادثه شامل ۳ مرد و ۲۵ خانم بودند که به غیر از یک نفر که در بیمارستان سبلان بستری می باشد بقیه بعد از اقدام درمانی تکمیلی با وضعیت جسمانی مساعد از بیمارستان ترخیص شده اند.

کد خبر 6062478

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • مسمومیت 5 نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • ۲ فوتی با مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در طارم سفلی
  • مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت کودکان در سفر
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در استان اردبیل
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در اردبیل