Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@06:36:55 GMT

بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۱۲۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، متن بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان به شرح زیر است:

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آیینه‌ی چهار دهه ایثار و رشادت و اقتدار و صلابت نظام قدسی جمهوری اسلامی ایران است.

این حافظان حرم عشق و محافظان حریم وطن، از چهل سالگی انقلاب، امیدی ساخته‌اند برای مستضعفان منطقه و جهان تا همه‌ی آزادی‌خواهان بتوانند با تأسی از رفتار الهی آن، با استکبار و استعمار و استبداد چنان بستیزند که فرزندان ایرانی انقلاب اسلامی در این چهار دهه به عمل آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از این رو، عجیب نیست اگر هر از گاهی دستی ابتر از آستین ابی لهبِ زمانه‌ای بر قامت استوار این فرزندان رشید روح الله زخمی ناجوانمردانه زده و بلافاصله از ترس ذوالفقار انتقام آل علی،  در شکاف دره‌های تاریخ و درکه‌های جهنم پنهان شده است.

اگرچه بار دیگر دست ناپاک جیش الظلم و جندالظلمات به مزدوری از شجره‌ی ملعونه‌ی آل سعود، همه‌ی مردم ایران را به سوگ برخی مدافعان سبزپوش حریم وطن در سیستان نشاند، اما بی تردید پاسخ کوبنده، قاطع و پشیمان کننده‌ی سپاه پاسداران، " تبّت یدا ابی لهبِ" دیگری را رقم خواهد زد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان ضمن  تبریک و تسلیت این واقعه به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله)، خانواده‌های معظم این شهدای عزیز و عموم مردم انقلابی ایران، خواستار تسریع سپاه اسلام در پاسخ هرچه کوبنده‌تر به عوامل و اعوان خبیث این حادثه است.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

 

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان به مناسبت حمله پهپادی و موشکی غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم"

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ. سوره توبه /آیه ١۴
با آنان بجنگید تا خداوند آنان را به دست‌های شما عذاب کند و خوارشان سازد و شما را بر آنان پیروز کند و دل‌های (پُردرد) مؤمنان را تشفّی و مَرهَم نهد.

وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

سلام و تبریک بر دلاور مردانی که آرامش دشمن زبون را به پایداری قدرت ایمان درحبل المتین صحنه انقلاب بر هم زدند و قدرت ابوطالب‌گونه را به ابوجهل زمان نشان دادند.

سلام و درود بر حافظان امنیت که وعده صادق را عملی ساختند و انسجام ملی ایرانیان و امید اجتماعی را رقم زدند.

آن حافظان امنیت که در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی و به منظور جلوگیری از گسترش دامنه بحران آفرینی این رژیم جعلی بارها خویشتنداری کردند، اما حمله به سفارت کشورمان در سوریه که عملا حمله به خاک ایران اسلامی قلمداد می‌شد و اگر پاسخ قاطعانه به این تجاوزکاری داده نمی‌شد، دشمن صهیونیستی معادلات خود را وحشیانه‌تر دنبال می‌کرد.

مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران هرمزگان ضمن حمایت از دلاور مردان ستاد کل نیروهای مسلح وزارت دفاع و فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه، این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می‌کند.

سپاهیانِ قدرتمندِ بصیرِ آگاه، قدرت لایزال الهی، بدرقه‌ وجودتان.

امیدوارم همانگونه که باعث روشنی دل امام زمان(عج) و فرزند صالح ایشان مقام معظم‌رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران هستید، لحظه‌هایتان روشن به نور محمدی و گرمای پرمهر ولایت‌ باشد.

اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • تجمع دانشگاهیان ایلام در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • حمایت خبرنگاران استان مرکزی از پاسخ مقتدرانه سپاه به صهیونیست‌ها
  • بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران