Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رقابت‌های اسنوکر آزاد ولز در شرایطی در حال برگزاری است که حسین وفایی پس از کسب سه پیروزی در چهارمین دیدار خود مارک سلبی نفر اول رنکینگ حرفه‌ای‌های جهان را با نتیجه چهار بر سه شکست داد و در بین هشت بازیکن برتر جهان قرار گرفت.

وفایی سپس شب گذشته در پنجمین دیدار به مصاف اسکات دونالدسون رفت و موفق شد نفر اول رنکینگ جهان را با نتیجه پنج بر یک شکست دهد تا به قهرمانی این دوره نزدیکتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب این اسنوکر باز آبادانی تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی کورت مافلین و نیل رابرتسون خواهد رفت و در صورت پیروزی به دیدار نهایی راه می یابد.

حسین وفایی برای دومین بار در مدت حضورش بین حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شده است.

وفایی سابقه قهرمانی در مسابقات اسنوکر آماتورهای جهان و مسابقات زیر 21 سال جهان را نیز در کارنامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین وفایی منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین وفایی بعد از باخت به جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و مردم زیادی برای تماشای مسابقات در آن سالن، تلاش می‌کنند.

وی در خصوص محل تمرین این سالن اظهار داشت: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

شان مورفی رتبه هشتم جهان در جواب وفایی عنوان کرد: اینجا یک زمین بسیار با ارزش است. برای یک بازیکن اسنوکر حرفه‌ای یک توهین به حساب می‌آید که صراحتاً از خانه ما انتقاد کند. حسین باید در مورد نحوه کار تور جهانی حرفه‌ای‌ها و روابط با فدراسیون جهانی و شرکای این پخش و مکان‌های آن و اینکه چقدر این مکان‌ها خاص هستند آموزش ببیند.

وی ادامه داد: حسین فکر می‌کند که با انتقاد آشکار از سالن کروسبیل به رشد ورزش کمک می‌کند؟ به نظرم او هیچ کمکی به ورزش نکرده است و قطعا کسی وفایی را مجبور به حضور در کروسیبل نمی‌کند. همیشه مادرم به من یاد داده است که اگر حرف خوبی برای گفتن نداری چیزی نگو. حسین میخواهد که به این سالن باز نگردد؟خب باز نگردد، اون مجبور نیست به اینجا بیاید.

مورفی با اشاره به ارزش این سالن برای بازیکنان اسنوکر گفت: شاید وفایی چون در بریتانیا بزرگ نشده، مانند بسیاری از بازیکنان بریتانیا از نظر عاطفی با این مسابقات مرتبط نیست. شاید این مکان مثل بقیه برای حسین خاص نباشد اما او به عنوان یک کودک ۹ ساله مانند من به اینجا نیامده که به یاد بیاورد که برای گرفتن امضا از استیو دیویس، قهرمان ۶ دوره اسنوکر، در راهروها می‌دویدم. احتمالا او چنین خاطراتی ندارد اما اینجا برای بازیکنان اسنوکر زمین بسیار با ارزشی است و حسین باید این را به خاطر داشته باشد.



کد خبر 846462 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان؛ شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ