Web Analytics Made Easy - Statcounter

در متن پیام آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم، دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرز‌ها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند.

ایشان ادامه دادند: در حمله‌ی تروریست‌های سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند، ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی برخی کشور‌های منطقه و فرا منطقه مسلّم است و دستگاه‌های مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک میگویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت میکنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ی حتمی سپاه است.

عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

دراین حادثه شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و درچه پنج شهید، فولادشهر یک شهید، نجف آباد ۲ شهید، شهرضا ۲ شهید، شاهین شهر یک شهید، سمیرم ۲ شهید، فلاورجان یک شهید، خور یک شهید، کاشان سه شهید، چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل هم یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

شهیدان مرزبان مدافع حریم امنیت ایران اسلامی از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و متعلق به ۱۴ شهر و شهرستان استان اصفهان هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رهبر انقلاب حادثه تروریستی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سید عباس صالحی روزبهانی در مسجد امام رضا (ع) سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد. سردار ایرج مسجدی در این مراسم ضمن تاکید بر نکوداشت یاد شهدا اظهار داشت: ما دو وظیفه اساسی داریم یکی اینکه نام شهدا و خانواده های آنها را در تاریخ، انقلاب و هر کوی و برزنی جاویدان سازیم تا نام شهید پاینده باشد و وظیفه دوم ما نیز ادامه دادن راه شهدا و دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا است.

بیشتر بخوانید: سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد

وی ادامه داد: مسیر شهدا ادامه دارد و این شهیدان جوان و رعنا اولین شهید مدافع حرم نبودند و شاید در آینده آخرین شهید نیز نباشند.

سردار مسجدی تصریح کرد: بعد از حمله به کنسولگری ایران از همان روز اول نظام مقدس جمهوری اسلامی تصمیم به انتقام گرفت و پیام های متعددی که از آمریکا و سایر کشورها دریافت کردیم، مانع از حمله به رژیم کودک کش نشد زیرا تصور می کردند ایران پاسخ نمی دهد یا از طریق نیروهای مقاومت در منطقه پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار ایران را به خویشتنداری دعوت کرد اما از طرف دیگر از اقدامات اسرائیل حمایت می کند. ولی حمله اخیر نشان داد پدافند هوایی و گنبد آهنین به هیچ وجه نمی تواند در برابر موشک های ایران بازدارنده باشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه به بحران های اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و افزود: (بنیامین) نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مفلوک برای بقای خودش به جنگ دامن زده است و در جنگ با حماس طبق اطلاعات موثق نتوانسته حتی به ۱۰ درصد زیرساخت های آنها نیز ضربه بزند.

وی در ادامه چند سوال اساسی را مطرح کرد و گفت: اگر به حماس ضربه اساسی زده بود، پس چرا مذاکره می کند؟ چرا از طریق مذاکره به دنبال آزادسازی گروگان ها است؟

سردار مسجدی در پایان بیان کرد: خواسته جمهوری اسلامی جنگ نیست ولی در برابر تهاجم دشمنان به خطوط قرمز نظام خویشتنداری نخواهد کرد؛ زیرا رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده سیاسی، بین المللی و اخلاقی پایبند نیست و بسیاری از سازمان های بین المللی را به سخره گرفته است.

در پایان این مراسم که با حضور خانواده و همسر شهید صالحی روزبهانی، رییس، اعضای هیات رییسه و مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور همچنین اساتید، کارکنان، دانشجویان، مسئولان کشوری و لشکری و نیز اقشار مختلف مردم شهیدپرور برگزار شد، حضار با قرائت بیانیه و سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن حمایت از عملیات تنبیهی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، از عملیات غرورآفرین وعده صادق رزمندگان غیور سپاه اسلام تشکر کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227260 برچسب‌ها سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • حضور فرزند رهبر انقلاب در تشییع مرحوم الله احمدی
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند