Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که واشنگتن به دنبال با ترویج منافع خود، بدون توجه به پیامدهای امنیتی آن برای دنیا است.

ریابکوف در واکنش به اظهارات مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: پایان صحبت های آمریکایی ها روشن می کند که طرف آمریکایی قصد دارد دستور کار خود را بدون توجه به هر گونه هزینه و هرگونه عواقب وخیم برای سیستم امنیتی جهانی، دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اظهارات پنس بدین معنی است که آمریکا به اخراج دیپلمات های روسی به دلیل پرونده اسکریپال افتخار می کند. وقتی که ما اقدامات تلافی جویانه انجام می دهیم، این کار را به عنوان نتیجه کار خودمان نشان نمی دهیم. ما اعتقاد نداریم که این باید چنین باشد.

ریابکوف در پایان نیز گفت که اظهارات پنس در مورد ایران و ونزوئلا نیز قابل پیش بینی بود.

کد خبر 4543855

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا روسیه سرگئی ریابکوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود اظهارات بلیکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تاکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد همچنان بر خواسته‌های خود(شروط) تاکید می‌کنیم که شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم