Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@08:46:27 GMT

مسمومیت گروه کوهنوردی دربهشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۳۰۹

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از مسمومیت گروه ۱۳ نفره کوهنوردی ناشی از نشت گاز در شهر رستم کلا خبر داد. ناطقان: ابراهیم شجاعی اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۵ و ۳۴ دقیقه بامداد مبنی بر مسمومیت ناشی از نشت گاز بخاری در شهر رستم کلاً موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: مأموران با دریافت این خبر سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی‌های اولیه دریافتند، گروه ۱۳ نفره از کوهنوردان غرب مازندران که برای استراحت در یکی از حسینیه‌های این شهر مستقر بودند به علت نشت گاز دچار مسمومیت ناشی از نشت گاز بخاری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: با حضور عوامل امدادی مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و در تحت درمان قرار گرفتند و از این مرکز درمانی ترخیص شدند. منبع: ایسنا برچسب ها: مسمومیت ، گروه کوهنوردی ، بهشهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسمومیت گروه کوهنوردی بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم

 دریاچه گهر با طبیعت بکر خود و آن آب زلال و شفافش، هر گردشگری را جذب خود می‌کند؛ به‌خصوص که یکی از بهترین مکان‌ها برای صید قزل‌آلا به حساب می‌آید. اگر هم به کوهنوردی علاقه‌مند هستید، امکان صعود به قله‌های اشترانکوه در اطراف دریاچه نیز وجود دارد که می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد تا با یک تیر دو نشان بزنید و هم از دریاچه دیدن کنید و هم یک کوهنوردی مفصل داشته باشید. از آنجا که این سفر یک نوع طبیعت‌گردی محسوب می‌شود، باید در کنار تجهیزاتی مثل لباس گرم، غذای کافی، کفش مناسب و... آمادگی بدنی چهار تا پنج ساعت پیاده‌روی را نیز داشته باشید و سفرتان را حداقل برای سه روز برنامه‌ریزی کنید تا دو روز را به رفت‌وبرگشت و رفع خستگی و یک روز را به گردش اختصاص دهید.

دریاچه گهر که به‌عنوان نگین اشترانکوه و زاگرس شناخته می‌شود، به‌خاطر نداشتن راه ماشین‌رو، تا حد زیادی بکر و دست‌نخورده باقی مانده است و به‌خصوص در فصل بهار و تابستان، طبیعتی بسیار دیدنی دارد. این دریاچه به‌لطف وجود درختان تنومند بید، انواع بوته‌ها، گل‌های زیبا و... مثل یک پارک طبیعی حیرت‌انگیز است که هر طبیعت‌گردی برای دیدن آن وسوسه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد