Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام علی عدالتی‌مجد همایش ادبی انقلاب فاطمی در نشست خبری گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پانزدهمین شب شعر فیض حضور با عنوان انقلاب فاطمی و با حضور شعرای آئینی و انقلابی در مشهد برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش ادبی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۷ در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی واقع در بزرگراه شهید کلانتری مشهد و به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی و با همراهی و سکانداری امیر الهامی که از مفاخر ادبی کشور بوده همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر سلسله همایش‌های فیض حضور در رابطه با موضوعات محوری شب شعر انقلاب فاطمی، خاطرنشان کرد: موضوعات محوری این شب شعر با عناوینی همچون چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بزرگداشت مقام شهدا، امام راحل، مقام معظم رهبری، ایثارگران، نقش مردم در پایداری انقلاب، استکبارستیزی، انتظار، مهدویت، نگاهی به نامه اخیر مقام معظم رهبری در آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان منشور امید و نیز یاد شهید مظلوم کوچک مدینه زکریای عزیز بوده است.
عدالتی‌مجد گفت: در همایش ادبی انقلاب فاطمی که به مناسبت فجر چهلم برگزار می‌شود ۴۰ شاعر ملی و استانی آئینی و انقلابی به شعرخوانی می‌پردازند و آخرین سروده‌های خود را به اجرا در می‌آورند.   انتهای پیام//ف.ح   حضور ۴۰ شاعر ملی در همایش ادبی انقلاب فاطمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر علمی سیزدهمین همایش روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: این همایش با تمرکز اصلی همایش تأکید بر تکامل، سایکوپاتولوژی و اختلالات رشد در قالب سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های بحث و گفتگوی علمی و سمپوزیوم در روز‌های ۴ تا ۷  اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت با مشارکت گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی در مشهد برگزار می‌شود.

دکتر عاطفه سلطانی فر افزود: در این همایش  ۱۳ پنل تخصصی با عناوین تاثیر انعطاف پذیری عصبی و ژنتیک بر رشد و تکامل عصبی، مداخله در بحران خودکشی کودک و نوجوان، نگاهی نو به اختلالات طیف اوتیسم در کودکی، بیش فعالی در کودکان و نوجوانان، تکامل عصبی  و روانشناختی کودکان و نوجوانان با بیماری‌های طبی مزمن، درمان با سلول‌های بنیادی در اختلالات تکامل عصبی کودکان و نوجوانان، مشکلات و مسائل صنفی روانپزشکان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

وی  گفت: همچنین در این کنگره ۹ سخنرانی با موضوعاتی، چون خدمات ارزیابی و بهبود تکامل در سال‌های ابتدایی دوران کودکی در جهان، نقش برنامه سلامت روانی اجتماعی نوجوانان در شناسایی و درمان اختلالات روانپزشکی نوجوانان، مکانیسم اثربخشی تمثیل در روان درمانی کودک، هنر فرزندپروری در اختلالات تکامل عصبی کودک و نوجوان، تأثیر تفاوت‌های فرهنگی در تشخیص گذاری اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی و مکانیسم شکل گیری هیجانات از دیدگاه سازنده گر ارائه می‌شود.

علاقمندان برای نام نویسی و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.iacap.ir  مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل تکرار دوباره انقلاب شکوهمند اسلامی بود
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • برگزاری محفل شاعران به مناسبت تنبیه رژیم صهیونیستی
  • وجود ۱۰۰ شاعر در حوزه هنری گلستان
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • فعالیت ۱۰۰ شاعر در حوزه هنری گلستان
  • «همایش بزرگمهر حکیم» با حضور اساتید برجسته برگزار شد
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم