Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:40:57 GMT

هدف جدید بیرانوند: پنجاهمین کلین شیت (گزارش)

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۴۴۶

هدف جدید بیرانوند: پنجاهمین کلین شیت (گزارش)

گلر لرستانی تیم پرسپولیس امیدوار است تا پایان فصل به رکورد 50 کلین شیت لیگ برتری با پیراهن پرسپولیس برسد، او تاکنون 44 کلین شیت انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و توانسته در 14 بازی 9 کلین شیت ثبت کند. او که در 4 بازی جای خود را به رادو داد و از روی نیمکت بازی را سپری کرد، در نیم فصل اول برابر استقلال خوستان، نفت مسجد سلیمان، سپیدرود، استقلال، ذوب آهن، تراکتور و ماشین سازی کلین شیت کرد و نیم فصل دوم را با بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار با پدیده و استقلال خوزستان آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به عبارت دیگر تنها 5 تیم موفق به گلزنی برابر علیرضا بیرانوند شده اند؛ صنعت نفت، سایپا، سپاهان، پارس جنوبی و فولاد. تیم آخری یعنی فولاد نیز تنها تیمی است که توانست دو بار دروازه گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس را باز کند. گلر لرستانی سرخ ها این فصل آمار بیش از 64 درصد کلین شیت در بازی هایی که به میدان رفته را ثبت کرده و عنصر مهمی در عملکرد خوب تیم پرسپولیس بوده است.

 

بیرانوند در دو فصل قبلی نیز عملکرد خیره کننده ای را از خود ثبت کرد و توانست بیشترین تعداد کلین شیت را انجام دهد. او فصل گذشته در 27 بازی 17 بار دروازه اش را بسته نگه داشت و در لیگ هجدهم نیز 18 بار دست به چنین کاری زد تا در مجموع دو فصل 35 کلین شیت داشته باشد و رکورد جاودانه را خلق کند.

 

حالا او به آمار 44 کلین شیت لیگ برتری با پیراهن پرسپولیس دست یافته و هنوز 12 بازی نیز از لیگ هجدهم برای او باقی است. باتوجه به تقابل با تیم هایی چون استقلال، تراکتور، سپاهان و ذوب آهن در ادامه فصل و همچنین احتمال نیمکت نشینی، اگر بیرانوند 6 کلین شیت دیگر در طول فصل ثبت کند، به آمار قابل قبولی خواهد رسید.

 

 

در این صورت او در سه فصل، آمار 50 بازی بدون گل خورده را خواهد داشت که موفقیت شخصی بزرگی به حساب می آید. او همچنین فصل گذشته با 2430 دقیقه بازی 11 گل خورد و میانگین 220 دقیقه یک گل را به ثبت رساند اما این فصل در 1260 شش گل خورده و میانگین 210 دقیقه یک گل را دارد که در صورت بسته نگه داشتن دروازه اش در مقابل نفت مسجد سلیمان، سپیدرود و نساجی به رکوردی بهتر از فصل قبل تبدیل خواهد شد.

 

1. استقلال خوزستان: کلین شیت
2. نفت مسجد سلیمان: کلین شیت
3. صنعت نفت: یک گل خورده
4. سپیدرود: کلین شیت
5. استقلال: کلین شیت
6. سایپا: یک گل خورده
7. ذوب آهن: کلین شیت
8. تراکتورسازی: کلین شیت
9. ماشین سازی: کلین شیت
10. سپاهان: یک گل خورده
11. پارس جنوبی: یک گل خورده
12. پدیده: کلین شیت
13. فولاد: دو گل خورده
14. استقلال خوزستان: کلین شیت

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در لیگ برتر این فصل تنها دروازه بانی است که موفق شده طی۳۶۰ دقیقه و در ۴ دیدار متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کاپیتان تیم استقلال در هفته‌های هجدهم تا بیست و یکم به ترتیب مقابل تیم‌های سپاهان(۱)، استقلال خوزستان(۲)، پرسپولیس(۳) و هوادار(۴) - در دور برگشت این فصل از رقابت ها - موفق شد در چهار دیدار متوالی دروازه استقلال را بسته نگه دارد و چهار بار کلین شیت پشت سر هم داشته باشد تا ۳۶۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

این رکورد در حالی برای دروازه بان استقلال به دست آمده که دو دروازه‌بان دیگر ملی پوش کشورمان یعنی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند هرگز در این فصل موفق به ثبت چنین رکوردی نشدند. علیرضا بیرانوند در این فصل توانست در دو بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما این عدد از ۲ هرگز به ۳ دیدار متوالی نرسید. اما حالا امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که تا اینجای فصل در ۳ مسابقه مقابل تیم‌های ذوب آهن، گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد در آستانه رسیدن به رکورد سیدحسین حسینی است.

رفیعی که حالا با مصدومیت علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد تنها سه بار فرصت حضور درون دروازه پرسپولیس در این فصل را پیدا کرده که در هر سه مسابقه ۲۷۰ دقیقه گلی دریافت نکرده است.

در صورت گل نخوردن پرسپولیس در بازی امشب مقابل صنعت نفت آبادان رفیعی می‌تواند به رکورد چهارمین مسابقه پشت سر هم حضور درون دروازه پرسپولیس بدون گل خورده دست پیدا کند. هرچند که بین دو مسابقه اول و دوم یعنی دیدار مقابل ذوب آهن و گل گوهر سیرجان فاصله افتاد اما این بازیکن بیش از این فرصتی برای حضور درون دروازه پرسپولیس را نداشته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بی تعارف بیرانوند بداند پرسپولیس برای او نیست | عابدزاده هم آمد و رفت
  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد
  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی