Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: این مرکز درمانی به عنوان تنها مرکز ترومای استان فعالیت دارد و سالانه بیش از 12هزار عمل جراحی در زمینه‌ های تخصصی و فوق تخصصی در آن انحام می شود.

سید ذاکر سعیدی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج 6 اتاق عمل پیشرفته و مجهز دارد که ماهانه حدود یک هزار و 200 عمل جراحی در بخش های مختلف این بیمارستان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مرکز 216 تخت فعال دارد که در مواقع ضروری، آمار ضریب اشغال تخت به بالای 100درصد می رسد.
سعیدی نژاد عنوان کرد: درصد بالایی از بیماران ترومایی استان در این مرکز تعیین تکلیف و خدمات تخصصی و فوق تخصصی به آنها ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: به طور میانگین سالانه 2 هزار و 200 عمل جراحی ارتوپدی، بالغ بر 3 هزار مورد جراحی در حوزه تخصصی جراحی عمومی و یک هزار جراحی مغز و اعصاب به صورت اورژانسی در این بیمارستان انجام می‌ شود.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهار داشت: در طرح تحول نظام سلامت، اعتباری نزدیک به هفت میلیارد ریال برای بازسازی و هتلینگ این بیمارستان هزینه شده است تا با بهره بردن از توانمندترین پزشکان و پرسنل، همواره در خدمت مردم استان باشیم.
وی ادامه داد: پنج نفر پزشک متخصص و فوق تخصص جراحی عمومی، چهار پزشک جراح ارتوپدی، سه پزشک جراح مغز اعصاب، یک جراح متخصص عروق، 270 نفر پرسنل پرستاری، 200 نفر کادر درمانی و 100 نفر پرسنل پشتیبانی و 180 نفر پرسنل خدماتی و نگهبانی به بیماران و مراجعه کنندگان این مرکز خدمات ارائه می دهند.
قبل از انقلاب اسلامی تنها کمتر از 300 تخت استاندارد بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد بود.
این میزان به برکت انقلاب اسلامی و با بهره برداری از بیمارستان‌های تازه تأسیس در شهرستان‌های گچساران، یاسوج و باشت به بیش از یک هزار تخت استاندارد رسیده است.
مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج با قدمتی بیش از 40 سال تنها مرکز درمانی بیماران تصادفی در کهگیلویه و بویراحمد است.
9868/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عمل جراحي بيمارستان شهيد بهشتي كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟

به گزارش جماران؛ مهر نوشت: پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

 

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول