Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@08:23:09 GMT

مخالفت تلویزیون با پخش «مردان آهنین»

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۵۸۹

فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون بدنسازی در پاسخ به این سوال که با توجه به استقبال مردم، برنامه «مردان آهنین» امسال در ایام نوروز پخش خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: متأسفانه چندین بار با مسئولان صدا و سیما و شبکه سه در این باره مذاکره کردیم، اما حاضر به پخش این مجموعه نیستند و می‌گویند این رقابت‌ها با حاشیه همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در سال‌های گذشته این برنامه میلیون‌ها مخاطب داشت و جوانان بسیاری نیز تشویق شدند تا به سمت ورزش بروند. سال گذشته نیز با وجودی که این برنامه در تایم نامناسب و به صورت غیرمنظم پخش می‌شد، اما باز هم جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما بود.

او با اعلام آمادگی برای برگزاری این مسابقه تلویزیونی، گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کرده‌ایم و کاملاً آماده‌ایم تا این رقابت‌ها را با قدرت و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای در کمال آرامش برگزار کنیم، امیدواریم مسئولان سیما نیز خواسته مردم و ورزشکاران را مدنظر قرار دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تلویزیون مردان آهنین صدا و سیما فدراسیون بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم

به برترین‌های تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد که به میزبانی قشم برگزار می‌شود، ۶۰۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از قشم، تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد (گرامیداشت هفته خلیج فارس) از تاریخ 29 تا 31 فروردین‌ماه در روستای سلخ واقع در جزیره قشم برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد برگزاری این رقابت‌ها، ورودی این تور 30 میلیون ریال اعلام شده و اسکان تیمها به صورت رایگان است.

تیم‌های متقاضی شرکت در این تور ملی، روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه وارد محل برگزاری مسابقات خواهند شد و قرعه‌کشی در همین روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • «مهمانی» و «مردان آهنین» در تلوبیون پیشتاز شدند
  • لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • ۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم