Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاشان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: مزدوران استکباري با به خاک و خون کشيدن جمعي از بهترين فرزندان ملت و حافظان اين مرز و بوم، چهره زشت، قلب سنگي و سرسپردگي خود را برملا کردند.

به گزارش ايرنا، آيت الله عبدالنبي نمازي روز شنبه با صدور پيامي به مناسبت حادثه تروريستي در سيستان و بلوچستان تصريح کرده است: دشمنان غافل هستند که شهادت آرزوي ديرينه هر يک از رزمندگان و مجاهدان في سبيل الله بوده و مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تسليت به خانواده‌ شهيدان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ملت بزرگ ايران اسلامي به‌ ويژه فرماندهي معظم کل قوا، براي مجروحان اين حادثه از خداوند منان آرزوي شفاي کامل کرد.
نماينده ولي فقيه در شهرستان کاشان در ادامه اين پيام افزوده است: اميد واثق دارم که به حول و قوه الهي با هوشياري مسوولان ذيربط، عاملان و آمران اين عمل ددمنشانه به جزاي عمل ننگين خود خواهند رسيد.
به گزارش ايرنا، عوامل گروهک تروريستي که خود را جيش العدل معرفي مي کنند، با اقدامي کور و انتحاري هفته گذشته يک دستگاه اتوبوس حامل نيروهاي مرزباني نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از لشکر امام حسين (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
اين حادثه تروريستي که با يک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمي شدن 13 نفر ديگر از نيروهاي جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شد.
سيد ابوالفضل موسوي، سيد ثاراله موسوي و ابراهيم صيادي از جمله شهيدان کاشاني اين حادثه تروريستي بودند.
6136/8123
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فقط ۷۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برگرفته از جنس مردم تاسیس شد.


سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران باید برای بحران‌هایی که برای کشور و مردم به وجود می‌آید، همیشه مهیا و آماده باشد.


پاسداران خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند، از جبهه‌های جنگ و نبرد حق علیه باطل تا جبهه‌های سازندگی.


حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان می‌گوید: سپاه پاسداران الگوی ولایتمداری، سربازی و خدمتگزاری برای مردم و جامعه اسلامی و انقلابی است.


گروه‌های جهادی دست در دست هم پای کار محرومیت زدایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی