Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:12:50 GMT

رویداد پیش شتابدهی رویش تِک تا ۷ اسفند ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۶۵۸

رویداد پیش شتابدهی رویش تِک تا ۷ اسفند ادامه دارد

"رویداد پیش شتابدهی رویش تِک" که از اوایل بهمن ماه آغار به کار کرده بود این روزها همچنان در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، رویداد پیش شتابدهی "رویش تِک" که از از روز شنبه ۶ بهمن و از سوی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه شهید رجایی آغاز به کار کرده این روزها همچنان در حال برگزاری است و با حضور میهمانان و تیم‌های پذیرفته شده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این رویداد تاکنون کارگاه‌های آموزشی و کاربردی مختلفی از جمله شناخت گوهر وجود، خلق ایده، استارتاپ ناب و بوم ناب، اعتبارسنجی ایده و mvp ، امدادرسانی به خود، کارگاه تخصصی کشاورزی هوشمند، تفکر طراحی، خلق سنجه و سنجیدن و ارتباط مؤثر برگزار شده و در قالب نشست‌های متعدد جوانان موفق فعال در این عرصه به بازگویی تجربیات خود می‌پردازند.

همچنین در روز نهم این رویداد، در آکادمی یونیتک برای تیم‌های شرکت کننده فیلمی نمایش داده شد و توسط حاضرین و افراد با تجربه این حوزه تحلیل شد.

در ادامه این رویداد کارگاه‌های تنوع فرهنگی- تنوع پیشرفت، خلق برند، کاربرد اینترنت اشیا در انرژی، نحوه ارائه به سرمایه گذار، شبکه سازی و تیم سازی، تولید محتوا، دستیابی به بازار هدف، جذب سرمایه گذار و مسائل حقوقی استارتاپ ها برگزار خواهد شد.

رویداد پیش شتابدهی "رویش تِک" تا ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ در محل کارخانه نوآوری "های وی" واقع درتهران اتوبان صیاد شیرازی، بالاتر از اتوبان صدر، گلزار جنوبی، ۱۲ متری ولیعصر، انتهای بن بست قائم ادامه دارد.

طبق اعلام روابط عمومی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، علاقه مندان می‌توانند جهت حضور در کارگاه‌ها به سایت اینترنتی مرکز رشد رویش به نشانی rooyesh.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۴۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • رویش گیاه ریواس در دشت‌های زیرکوه